Plachetă nouă pentru Protecţia Consumatorilor

1950

Deoarece la finele lunii trecute, a intrat în vigoare Ordinul nr. 594/2014 al Preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) privind unele măsuri de informare a consumatorilor, operatorii economici din judeţul Gorj, sunt atenţionaţi să afişeze noua plachetă numită Telefonul Consumatorilor, deoarece prin inserarea menţiunii art. 42 din O.G. nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, se atrage atenţia asupra presupuselor controale venite din partea organizaţiilor neguvernamentale.
“Reamintim faptul că, membrii organizaţiilor neguvernamentale din domeniul protecţiei consumatorilor, nu au drept de control. Ei au dreptul de a informa opinia publică asupra deficienţelor de calitate ale produselor şi serviciilor şi asupra consecinţelor vătămătoare ale acestora pentru consumatori sau de a iniţia acţiuni în justiţie pentru apărarea drepturilor şi intereselor consumatorilor, precum şi dreptul de a primi reclamaţii din partea consumatorilor pe care le vor transmite spre soluţionare către ANPC. Facem aceste menţiuni având în vedere acţiunile ilegale de control realizate de falşi comisari ANPC sau membrii ai unor organizaţii neguvernamentale de consumatori”, se arată într-un comunicat transmis de conducerea Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj.
I.M.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here