Peste 55.000 de petiţii către Primăria Târgu-Jiu, în 2011

376

PRIMARIE TG JIUCentrul pentru Informarea Cetăţenilor din cadrul Primăriei Târgu-Jiu a înregistrat în anul 2011 peste 55.000 de documente, dintre care circa 16.000 reprezintă petiţii propriu-zise din partea cetăţenilor, acestea fiind repartizate spre soluţionare compartimentelor de specialitate.

De asemenea, în cursul anului 2011, 242 de târgujieni s-au prezentat în audienţe pentru a solicita locuinţe, locuri de muncă, amenajarea parcărilor şi a spaţiilor verzi aferente blocurilor de locuinţe, ajutor social, utilităţi. Şeful Centrului pentru Informarea Cetăţenilor din cadrul Primăriei Municipiului Târgu-Jiu, Florin Munteanu, a prezentat ieri o situaţie cu petiţiile primite pe adresa administraţiei locale în 2011. Astfel, potrivit datelor furnizate de către reprezentanţii Primăriei Târgu-Jiu, în anul 2011 au fost înregistrate un număr de 55.224 documente. “Cele 55.224 documente înregistrate la Centrul pentru Informarea Cetăţenilor au fost soluţionate după cum urmează: 40.172 favorabil, 679 parţial favorabil, 1130 nefavorabil, 12.903 au fost documente interne iar 340 sunt în curs de rezolvare. Din cele 55.224 documente înregistrate, un număr de 16.242, reprezintă petiţii propriu-zise, care au fost repartizate spre soluţionare compartimentelor de specialitate. 15.763 de petiţii au fost soluţionate favorabil, 78 parţial favorabil, 247 nefavorabil, 114 intern iar 40 sunt în operare”, a explicat Florin Munteanu.

Aproximativ 200 de târgujieni s-au prezentat în audienţe

Tot pe parcursul anului 2011, circa 240 de cetăţeni s-au prezentat în audienţe pentru a solicita rezolvarea diverselor probleme referitoare la găsirea unui loc de muncă, a unei locuinţe sau ajutor social: “Cu toate eforturile depuse de personalul primăriei pentru soluţionarea problemelor cetăţenilor, un număr de 242 cetăţeni s-au prezentat în audienţe solicitând rezolvarea unor probleme care vizează: Serviciul Gospodărie Comunală 58; Serviciul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului 28; Compartimentul Resurse Umane 42; Compartimentul îndrumare asociaţii de proprietari 19; Direcţia Publică de Protecţie Socială 27; Serviciul Investiţii 12; Direcţia Publică de Venituri 5; Serviciul Agricol 6; altele 45 (Poliţia Locală,concesionări, probleme personale). Cetăţenii prezenţi la audienţe au solicitat locuinţe, locuri de muncă, amenajarea parcărilor şi a spaţiilor verzi aferente blocurilor de locuinţe, ajutor social, utilităţi. În cadrul audienţelor organizate pentru rezolvarea solicitărilor adresate pe probleme legate de legea fondului funciar s-au prezentat în 2011 un număr de 157 persoane ale căror probleme au fost supuse analizei comisiei locale”, a declarat şeful Centrului pentru Informarea Cetăţenilor. La Primăria Municipiului Târgu-Jiu, petiţiile sunt înregistrate la Centrul pentru Informarea Cetăţenilor, în sistem electronic, inclusiv citaţiile şi hotărârile judecătoreşti.

Roxana Lupu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here