Peste 10.000 de plângeri la ANRE

1325

Autoritatea Națională de Reglementare în Energie (ANRE) a primit în primele șase luni ale acestui an un număr de 10.600 de reclamații, din care 2.306 privind facturarea energiei electrice şi a gazelor naturale, potrivit datelor ANRE. În România sunt circa 4 milioane de consumatori de gaze naturale și 9 milioane pentru energie electrică. Un număr de 10.000 reprezintă aproximativ 0,07% reclamații din numărul total de clienți, arată Agerpres.

Furnizorii cu cele mai multe plângeri
Din totalul de 2.306 reclamaţii care vizează modul de facturare, 59% au fost transmise spre soluţionare furnizorilor care au emis facturile respective, aceştia procedând la stornarea facturilor reclamate şi la regularizarea plăţilor, acolo unde s-a impus. Diferenţa de 41% reclamaţii au fost soluţionate direct de către ANRE, prin formularea unor răspunsuri, cu comunicarea prevederilor legale aplicabile şi/sau în baza datelor, documentelor şi informaţiilor transmise de operatorii economici cărora ANRE le-a adresat astfel de solicitări. Furnizorul de electricitate pe numele căruia au fost formulate cele mai multe plângeri, respectiv 715, este Enel Energie Muntenia, urmat de Enel Energie, cu 389 de reclamaţii, Electrica Furnizare – 363, E.ON Energie România – 145 şi Hidroelectrica – 134 de reclamaţii.
M.C.H.

1 COMENTARIU

  1. Cum e posibil 3 ani nu trimite enel factura la domiciliu și vine fără aviz și debranseaza curentul????? Am contract duo, am fost informata în 2019 ca nu o sa mai vina doua facturi {gaz, curent} doar de gaz. Și acum după 3 ani am de plata 7000 de lei ca să ma branseze…. Cum fac ca nu am banii?
    Nu din vina mea!!!
    De ce nu am primit facturi?
    La cine apelez

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here