Pacienţii Spitalului Novaci, mulţumiţi de serviciile medicale

344

Implementarea Mecanismului de feedback al pacientului în spitalele publice, a fost aprobată prin Ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 146/2015, fiind publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 122 din 17 februarie, aplicându-se de la data publicării. Pacienţii pot înregistra opiniile despre calitatea serviciilor oferite în cadrul unităţilor sanitare prin completarea unui chestionar de feedback sau pot face sesizări prin intermediul unui formular online. Managerii spitalelor din Gorj au distribuit formulare pe secţii, reacţiile pacienţilor fiind pozitive. La Spitalul Orăşenesc Novaci s-au cules 331 de chestionare, în trimestrul II, nivelul de satisfacţie al pacienţilor fiind de peste 93%.

Pacienţii internaţi în spitalele din judeţul nostru au posibilitatea de a-şi înregistra opiniile privind calitatea serviciilor oferite în cadrul unităţilor sanitare, prin completarea unui chestionar de feedback. Totodată, ei pot înregistra sesizări şi prin intermediul unui formular online, pus la dispoziţie pe site-ul propriu al fiecărui spital public. Toate aceste reglementări au fost prevăzute într-un ordin al MS, care s-a publicat în M.O. din 17 februarie.

Pacienţii Spitalului Novaci, mulţumiţi de servicii
La Spitalul Orăşenesc Novaci s-au centralizat chestionarele de pe trimestrul II, gradul de satisfacţie al pacienţilor fiind foarte bun. „Pe trimestrul II am cules 331 de chestionare, 115 de la Secţia Medicală, 65 de la Cronici, 51 de la RMFB, 26 de la Chirurgie, 16 de la Ginecologie şi 58 de la Pediatrie. Procentul pacienţilor care au declarat că au primit medicamente şi materiale sanitare exclusiv din spital este 88%; nivelul de satisfacţie privind calitatea serviciilor medicale – 98%, mulţumiţi şi foarte mulţumiţi de calitatea lenjeriei de pat au fost 92%; de asemenea, 94% din pacienţi s-au declarat mulţumiţi de calitatea informaţiilor. Nivelul de satisfacţie al pacienţilor mulţumiţi este 93%”, a declarat Emil Grigore, managerul Spitalului Orăşenesc Novaci.
Prin mecanismul de feedback se doreşte definirea mai clară a drepturilor şi obligaţiilor pe care le au în sistemul de sănătate pacienţii, personalul medico-sanitar şi personalul din administraţia sistemului. Mecanismul de feedback oferă un instrument de protejare a imaginii publice a personalului medico-sanitar şi a unei unităţi medicale, faţă de diferite forme de abuz şi cadrul legislativ necesar pentru a diferenţia situaţiile de malpraxis de cele legate de nerespectarea normelor etice/deontologice în practica medicală, se precizează în referatul de motivare, publicat pe site-ul Ministerului Sănătăţii.
Minodora Sucea

1 COMENTARIU

  1. Felicitari managerului spitalului orasenesc Novaci ! Vorba aia cu ”omul sfinteste locul” se verifica inca o data in acest caz. Merita aprecieri si liderul SANITAS, ptr. capacitatea de conlucrare cu managerul.

Lasă un răspuns la valentin popa Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here