O săptămână pe căi ferate, pentru o locomotivă dusă la reparație la Remarul 16 Februarie din Cluj

1809

Pentru a duce o locomotivă defectă a ELCFU Motru de la Severin la Cluj, se pierde o săptămână pe drum. O spune un specialist al unității de căi ferate uzinale a CEO, obligat să transporte, săptămâna trecută, o locomotivă defectă la Remarul 16 Februarie din Cluj Napoca. Drumul a fost infernal, iar salariatul a fost obligat să își improvizeze un pat în locomotivă.

În România, să duci o locomotivă la reparat faci pe drum mai bine de o săptămână. O spune Marian Pescaru, liderul de sindicat al ELCFU Motru, cel care a plecat cu o locomotivă în stare gravă duminică trecută, iar vineri, la ora 16.00, ajunsese abia în Arad. În gara din Arad, locomotivă ELCFU a stat 24 de ore, iar în gara din Curtici alte 30 de ore, infrastructura feroviară fiind la pământ.
Salariatul ELCFU speră ca măcar marți să ajungă la Cluj, deoarece este ținut prin gări pentru că este obligat de legislația în vigoare să însoțească locomotiva. Pescaru a arătat în ce condiții a ajuns să trăiască în locomotivă, improvizându-și un pat în cabina locomotivei.
,,Din acest motiv cer pentru salariații ELCFU condiții de salarizare optime. Vreau o salarizare decentă măcar pentru colegii din termo și cariere”, a spus Pescaru.
A.STOICA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here