O firmă cu patroană pe măsură

245
Există în viaţă momente pe care nu poţi să le uiţi niciodată; unele vesele, altele mai puţin vesele. Şi unele, şi altele îşi pun amprenta, de cele mai multe ori, semnificativ şi definitoriu asupra destinului eroului sau eroilor unor astfel de întâmplări. De când se ştie, la noi şi peste tot în lume, nunta este unul dintre acele momente unice în viaţă, când se unesc destine, se împlinesc vise, întemeindu-se noi familii.

Din păcate, în ultima vreme, nunţile au devenit un prilej de afaceri, de îmbogăţire pentru unii patroni de firme ce oferă astfel de servicii, la cheie, cum se spune. Adică, vine familia ginerelui la firma respectivă, stabilesc ziua şi ora, patronii firmei le prezintă oferta, ambianţa şi toate celelalte, se bate palma şi…gata!
Că lucrurile nu merg uneori chiar aşa ne-o demonstrează şi următorul fapt reprobabil, relatat redacţiei de către unul dintre cititorii noştri. Iată despre ce este vorba:
„Mă numesc OPREA CONSTANTIN din Targu Jiu şi aş vrea să vă aduc la cunoştinţă o întâmplare ieşită din comun, departe de orice limită a bunului simţ, lucru care ni s-a întâmplat mie şi familiei mele. Mergând, în luna aprilie 2008, la firma BON MARIAGE, firmă specializată şi în organizarea de nunţi, pentru a face aranjamentul în vederea căsătoriei fiicei mele, am luat legătura cu patroana respectivei firme, doamna Olga. După ce am discutat şi am căzut de acord cu data de 3 octombrie 2009, dânsa a notat această dată, urmând să se ocupe de toate pregătirile necesare unui asemenea eveniment. Menţionez că la firma BON MARIAGE nu am mers singur, ci împreună cu soţia, fiica şi viitorul ginere.
Ulterior, prin luna iulie 2009, ne trezim anunţaţi de către patroana firmei respective, cum că s-ar fi ivit nişte probleme cu data pe care o stabilisem de comun acord, rugându-ne să ne reprogrameze la o altă dată. Or, acest lucru nu era posibil, deoarece noi, între timp făcusem invitaţiile pentru ziua de 3 octombrie, tocmisem muzica, ş.a.m.d. În aceste condiţii, comportamentul şi atitudinea patroanei de la BON MARIAGE mi se par a fi catalogate drept dovezi ale lipsei de bun simţ, indolenţă, neobrăzare şi neseriozitate, lipsă de respect fată de clienţi, fapte ce o descalifică, şi ca persoană si ca firmă. Consider că asemenea fapte reprobabile nu fac cinste unei firme care se ocupă tocmai cu organizarea şi desfăşurarea unor evenimente unice în viaţa unei familii.
Cu atât mai mult consider că ne-au fost aduse atingeri personale, mie, familiei mele, familiei cuscrilor prin comportamentul si faptele acestei aşa-zise “doamne” patroane. Dacă este cu adevărat o doamnă cu firmă serioasă, ar trebui să-şi ceară scuze, public, atât mie, cât şi familiilor pe care le-a pus într-o postură extrem de jenantă. Din fericire pentru noi, am reuşit să găsim
la timp o altă locaţie pentru ca acest eveniment major din viaţa copiilor noştri să nu mai fie umbrit şi de altceva. Cu toate acestea, el va rămâne ca o pată neagră pe obrazul firmei şi al patroanei de la BON MARIAGE .” Referitor la cele semnalate la adresa firmei BON MARIAGE, precizăm că avem şi alte semnale negative – susţinute de dovezi scrise şi semnate – despre comportamentul reprobabil, ieşit dintre limitele bunului simţ, la adresa patroanei, doamna Olga, dar şi a personalului din subordine. Ne rezervăm dreptul de a le face publice doar după ce o vom putea contacta. Pentru că, oricât am încercat în ultimele zile, atât telefonic, cât şi la sediul firmei, nu a fost de găsit. Iar personalul a refuzat să dea relaţii.
M. BECHERETE

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here