Număr de WhatsApp pentru reclamații. Inclusiv pentru facturile la curent și gaze!

1842

Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a lansat un număr de WhatsApp pentru a semnala orice nereguli, inclusiv cele referitoare la facturile de electricitate și gaze.
Pentru a fluidiza comunicarea directă cu consumatorii din toată țara, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, Horia Constantinescu, a înființat, începând din 7 februarie, un număr special de telefon – 079 021 9551, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicația WhatsApp.
La acest număr, care nu va folosi funcția de apel video sau cu voce, sunt așteptate mesajele scrise și imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgență în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul țării.
Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale, cazuri de debranșări, pentru neplată a unor facturi greșite la energie încă necorectate, precum și situații urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.
Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competența legală de soluționare a instituției și le vor da curs.
„Menționăm că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamațiile realizate în mod curent. Primirea reclamațiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor, în funcție de raza teritorială în care își desfășoară activitatea operatorul economic reclamat. Reclamaţiile se fac în format scris – transmise prin poștă -, în format electronic sau se depun personal, pentru souționarea acestora urmându-se procedura prevăzută de lege
Formularul de reclamație online se află pe site-ul instituției, la linkul http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx”, a transmis ANPC.
I.I.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.