Nerespectarea contractelor de telecomunicaţii, reclamată de gorjeni la CJPC Gorj

532

În mai puţin de o lună, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj s-au depus 31 reclamaţii. Nemulţumiţi, oamenii reclamau, printre altele, aspecte privind modificarea clauzelor contractuale din contractele de creditare sau nerespectarea contractelor de telecomunicaţii.

Comisarii din cadrul CJPC Gorj au înregistrat pe parcursul lunii mai 31 de reclamaţii din partea consumatorilor. 17 petiţii au fost cercetate şi soluţionate, 9 dintre acestea au fost considerate întemeiate, fiind dispuse măsuri de remediere fără costuri suplimentare pentru consumatori sau de înlocuire a produselor constatate cu deficienţe în valoare totală de 2.550 lei. “Pentru abaterile constatate au fost sancţionaţi un număr de 4 operatori economici cu 3 amenzi contravenţionale în valoare totală de 5.000 lei şi 1 avertisment. De asemenea, un număr de 2 reclamaţii au fost redirecţionate, spre cercetare şi soluţionare, instituţiilor abilitate”, a precizat Mădălin Giurcău, comisar-şef în cadrul CJPC Gorj.
A.B.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here