Ne scriu cititorii – Înşelătorie la factură!

305

Mă adresez dumneavoastră ca fiind ultima speranţă întrucât presa este cea de a patra putere în stat, întrucât instituţiile abilitate îşi bat pur şi simplu joc de cetăţeni ca şi consumatori de servicii.

Voi detalia mai jos problemele cu care mă confrunt.

Fiica mea, Nedelcu Liliana – Ancuţa, a introdus în data de 9 februarie 2010 teliviziunea Dolce plătind până în luna noiembrie 2010 când i-a venit factura seria RT.GJ nr 8444858 cu suma de 48,04 lei, având data scadentă 2 decembrie 2010. Între timp, în data de 19 noiembrie 2010, i-a fost luat semnalul, după părerea mea, în mod abuziv. A fost şi a achitat factura mai sus menţionată în data de 27 noiembrie 2010 cu chitanţa nr 182413529 la Romtelecom şi i s-a promis că i se va da drumul la semnal după ce a pus cerere la ei, dar în data de 2 decembrie 2010 când era termenul scadent la factura mai sus menţionată a venit un lucrător de la Romtelecom şi a făcut un nou contract şi i-a dat drumul la semnal. Nu mai pun la socoteală că în perioada cât nu a beneficiat de semnal, 19 noiembrie 2010 – 2 decembrie 2010, a fost minţită de lucrătorii Romtelecom Gorj că i se va da drumul la semnal în cel mai scurt timp. În data de 21 decembrie 2010 a primit factura seria RTGR nr 0914123 cu suma de 7,57 lei, dar având în chenarul de jos scris că trebuie achitată suma de 436,19 lei pentru încetare prematură de contract (cu toate că fiica mea a achitat înainte de data scadentă a facturi). Acum aş vrea să-i întreb pe cei abilitaţi cum a încetat prematur contractul atât timp cât fiica mea a achitat factura în termenul trecut pe ea, fiind achitată în data de 27 noiembrie 2010 şi nu pe 2 decembrie 2010 cum era scris. Pentru ce i se cer despăgubiri pentru incompetenţa unor lucrători care nu îşi fac datoria şi îşi bat joc de consumatorii de servicii? De ce nu i s-a spus de la bun început că nu-i plac ochii ei şi atunci renunţă la serviciile Romtelecom. În data de 21 decembrie 2010 a primit şi factura seria RTGK nr 1165795 având perioada de facturare 27 noiembrie 2010 – 9 decembrie 2010 cu suma de 36,07 lei, dar vă întreb şi întreb totodată pe cei abilitaţi cum este pusă să plătească pentru serviciile care nu le-a avut decât din data de 2 decembrie 2010, cum rămâne perioada 19 noiembrie 2010 – 2 decembrie 2010. Nu cumva miroase a înşelăciune această factură? Aştept răspunsurile dumneavostră în această problemă.

Cu deosebită stimă!

Nedelcu Vasile

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here