Moisescu: „Pacienţii sunt turbaţi pentru că implementarea cardului e un fiasco”

538

Mihai Moisescu, preşedintele Asociaţiei Patronatului Medicilor de Familie (APMF) din Gorj, cere, în nume personal şi în numele colegilor săi, să se întâlnească de urgenţă cu responsabilii Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate şi ai CNAS pentru că implementarea cardului de sănătate le-a dat mari bătăi de cap medicilor de familie. Moisescu spune că sistemul este un fiasco şi că pacienţii sunt turbaţi din această cauză.

Prima zi lucrătoare după ce a fost implementat cardul naţional de sănătate a fost un dezastru pentru medicii de familie. Sistemul informatic le-a dat mari bătăi de cap medicilor, fapt ce i-a enervat şi pe pacienţi. „Eu am reuşit să consult doar trei-patru pacienţi azi, pentru că sistemul s-a blocat şi nu am putut să mai utilizez cardurile acestora. Pacienţii sunt turbaţi pentru că nu am putut să îi consult nefiind posibilă utilizarea cardului”, a confirmat Mihai Moisescu, preşedintele Asociaţiei Patronatului Medicilor de Familie (APMF) din Gorj.

„E un fiasco”
După opt ore de lucru în care nu a reuşit să consulte decât o foarte mică parte dintre pacienţii care s-au prezentat la cabinet, medicul Mihai Moisescu a cerut sprijinul presei în scopul prezentării situaţiei actuale cu care se confruntă. „E un fiasco total, nu numai la noi, ci în toată ţara. Eu am semnale de la colegi din alte judeţe şi e dezastru peste tot. De aceea, eu cer, în numele meu şi al colegilor mei, o întâlnire cu responsabilii şi decidenţii de la CJAS şi CNAS, pentru că efectiv nu se mai poate aşa”, a declarat Mihai Moisescu, preşedintele Asociaţiei Patronatului Medicilor de Familie (AMPF) din Gorj. În opinia sa, Casa de Asigurări de Sănătate trebuie să găsească o soluţie la problemele apărute în sistem, în condiţiile în care medicii nu pot trimite acasă pacienţii care sunt programaţi.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.