Modificări privind Registrul agricol, de la 1 ianuarie 2018

636

Registrul agricol se întocmi şi se va ţine la zi în format electronic începând cu data de 1 ianuarie 2018, potrivit unui proiect de ordin al Ministerului Agriculturii, privind aprobarea Normelor tehnice de completare a registrului pentru perioada 2015 – 2019. În Registrul agricol se înscriu date cu privire la gospodăriile populaţiei şi la societăţile/asociaţiile agricole, precum şi la orice alte persoane fizice şi/sau entităţi juridice care au teren în proprietate/folosinţă şi/sau animale. “Registrul agricol se întocmeşte în format electronic, pe fiecare localitate componentă a unităţii administrativ–teritoriale, cu obligaţia de a se interconecta cu Registrul Agricol Naţional (RAN), în vederea raportării unitare către instituţiile interesate a datelor gestionate de către acesta. În cazul unităţilor administrativ-teritoriale unde nu s-a trecut la gestionarea registrului agricol în format electronic, acesta se poate întocmi pe suport hârtie”, se arată la art. 2, alin. 3 din proiectul de ordin al Ministerului Agriculturii.
I.M.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.