Locaţie nouă pentru plata facturilor emise de Aparegio

554

Consilierii locali târgujieni au aprobat solicitarea operatorului regional de apă şi canalizare Aparegio Gorj pentru închirierea unui spaţiu în vederea amenajării unor birouri unde cetăţenii vor putea merge să-şi achite facturile. “Acest spaţiu era necesar pentru că cei din zonă care înregistrează facturi către operatorul Aparegio să aibă o locaţie unde să meargă să îşi achite debitele”, a explicat secretarul Primăriei Târgu-Jiu, Grigore Jianu.
Potrivit hotărârii de Consiliu Local aprobate la finele săptămânii trecute, spaţiul închiriat de Primăria Târgu-Jiu către Aparegio Gorj este situat în strada Lotrului, bl. 2, scara 2, şi are o suprafaţă de 44 mp dintr-o suprafaţă totală de 132 mp. Spaţiul reprezintă practic parterul unui bloc unde a funcţionat Grădiniţa nr. 11. Contractul de închiriere va fi pe o perioadă de cinci ani de zile, iar preţul chiriei va fi stabilit în conformitate cu HCL nr. 248/31.08.2010, indexat trimestrial cu indicele preţului de consum total. Conducerea Aparegio Gorj va fi cea care va realiza pe cheltuiala societăţii atât lucrările de igienizare, cât şi cele de separare a utilităţilor.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here