Consilierii locali târgujieni au aprobat solicitarea operatorului regional de apă şi canalizare Aparegio Gorj pentru închirierea unui spaţiu în vederea amenajării unor birouri unde cetăţenii vor putea merge să-şi achite facturile. “Acest spaţiu era necesar pentru că cei din zonă care înregistrează facturi către operatorul Aparegio să aibă o locaţie unde să meargă să îşi achite debitele”, a explicat secretarul Primăriei Târgu-Jiu, Grigore Jianu.
Potrivit hotărârii de Consiliu Local aprobate la finele săptămânii trecute, spaţiul închiriat de Primăria Târgu-Jiu către Aparegio Gorj este situat în strada Lotrului, bl. 2, scara 2, şi are o suprafaţă de 44 mp dintr-o suprafaţă totală de 132 mp. Spaţiul reprezintă practic parterul unui bloc unde a funcţionat Grădiniţa nr. 11. Contractul de închiriere va fi pe o perioadă de cinci ani de zile, iar preţul chiriei va fi stabilit în conformitate cu HCL nr. 248/31.08.2010, indexat trimestrial cu indicele preţului de consum total. Conducerea Aparegio Gorj va fi cea care va realiza pe cheltuiala societăţii atât lucrările de igienizare, cât şi cele de separare a utilităţilor.
Izabella Molnar