Iulian Popescu: Asfaltarea drumurilor nu va opri migrația. E nevoie de mai mult

1223

Candidatul PNL la președinția Consiliului Județean Gorj, Iulian Popescu, susține că programul electoral, denumit după sloganul campaniei, ,,Îmi pasă de Gorj”, este unul care arată viziunea pentru următorii ani. Totodată, acesta propune mai multe proiecte îndrăznețe, în general pe zona de turism, și explică de ce nu insistă pe promovarea unora legate de canalizare sau asfaltări.

Programul ,,Îmi pasă de Gorj” este disponibil pe www.imipasadegorj.ro și prevede proiecte importante în sănătate, infrastructură, turism și educație/tineret. Iulian Popescu declară că știe că cetățenii sunt preocupați de explică nevoile curente, apă, drumuri, canalizare, însă vrea să le explice de ce în campania sa nu a mizat prea mult pe acest tip de investiții. ,,Programul electoral nu este doar un program electoral, ci o viziune pentru Gorjul următorilor zeci de ani. Este clar că ne adresăm generației tinere, căci ei vor beneficia de acest județ peste zeci de ani. De aceea, toate ideile care țin de perspectivele unui nou județ emană noua generație, dar țin și de calitatea vieții de zi cu zi a fiecărui cetățean. Buna organizare, investițiile care țin de nivelul de trai: apă, canal, asfaltarea străzilor etc, lucruri firești. Văzând lipsa de încredere și lipsa investițiilor în județul Gorj, înțeleg și îngrijorarea oamenilor că lucrurile firești au ajuns să fie ceva greu de crezut. Toate investițiile nu vin din aceeași sursă de finanțare, se vor face în următorii ani și au impact imediat asupra calității vieții cetățenilor. Dacă facem doar asfaltarea drumurilor județene nu înseamnă că județul nu va rămâne unul cu o plagă deschisă în ceea ce privește migrația populației, resurselor financiare”, susține Iulian Popescu.El consideră că investițiile în turism și industria ușoară pot crea locuri de muncă. ,,Ca să facem un județ atractiv trebuie să facem investiții în turism, industria ușoară, în mediul de afaceri, ele vor conta peste 30-40 de ani. Ele vor aduce locuri de muncă. Trebuie să explicăm punctual oamenilor pentru că dacă eu vin din mediul de afaceri și sunt obișnuit că investițiile au legătură directă, implicită cu locurile de muncă, poate oamenii nu știu. Trebuie să le explicăm oamenilor că investițiile în turism duc la crearea unor locuri de muncă, discutăm de industria serviciilor turistice, taxiuri, restaurante etc, orice se dezvoltă în jurul acestor investiții”.
M.P.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.