Interviu cu Vladimir Sterescu, Country Manager CGS în România: “Ne-am dorit să susţinem sectorul privat dintr-un oraş cu o comunitate importantă”

455

Compania americană CGS, cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing prezent în România, a anunţat printr-un comunicat de presă, deschiderea unui nou centru de suport pe piaţa locală, în oraşul Târgu Jiu, aceasta devenind astfel cea de-a patra locaţie CGS din ţară, alături de Bucureşti, Braşov şi Sibiu.
Din informaţiile puse la dispoziţie de corporaţie, reiese că în Centrul de suport din Târgu Jiu, CGS va angaja pentru început cca 100 de persoane, pe multiple funcţiuni: joburile disponibile în prezent acoperă departamentele de resurse umane, administrativ, IT şi consultanţi suport clienţi. Iată de ce, am dorit să aflăm pentru cei interesaţi dintre dumneavoastră mai multe detalii.

1.De ce CGS, cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing prezent în România, a ales Gorjul drept a patra locaţie în care îşi va dezvolta un centru al afacerii?
Cele trei centre pe care le avem deja operaţionale sunt în Bucureşti, Braşov şi Sibiu, aşa încât pentru cel de-al patrulea am luat în calcul diversificarea pieţei forţei de muncă; analizele noastre au arătat că în Târgu Jiu şi localităţile învecinate există forţă de muncă pregătită să răspundă cerinţelor noastre, mai ales prin prisma Universităţii din Târgu Jiu, prin calitatea programelor de studii şi a gradului de pregătire a studenţilor. În plus, ne-am dorit să susţinem sectorul privat dintr-un oraş
cu o comunitate importantă.

2. Câte persoane va angaja, din Gorj, CGS şi care sunt pretenţiile avute de companie de la forţa de muncă de pe plan local?
Pentru început scoatem la concurs 100 de locuri de muncă, în departamente precum: Resurse Umane, IT, Administrativ, precum şi operaţional (consultanţi suport tehnic, atât în limba română, cât şi în diferite limbi straine).
Criteriile de selecţie au în vedere un nivel avansat de limbă străină şi/sau aptitudini tehnice, competenţe de calculator etc – de la caz la caz, în funcţie de fiecare post.

3.Compania selectează şi personal cu studii medii sau doar cu studii superioare şi în ce procent? Se cere vechime în domeniu?
Aproape 100% din angajaţii CGS România din centrele din Bucureşti, Braşov şi Sibiu sunt studenţi sau au studiile superioare finalizate. Ne dorim ca şi în Târgu Jiu să susţinem tânăra generaţie din punct de vedere profesional, astfel experienţa este binevenită, dar nu întotdeauna o cerinţă eliminatorie, întrucât trainingurile pe care le organizăm furnizează unui angajat întregul set de competenţe de care are nevoie. Ne dorim însă ca cerinţele postului să fie îndeplinite, iar candidatul să fie calificat din punct de vedere al aptitudinilor, indiferent dacă are studii superioare sau nu.

4. Ce posturi vor fi disponibile în noul centru din Târgu-Jiu şi unde îşi pot depune CV-urile cei interesaţi?
În Târgu Jiu avem disponibile posturi în departamente precum: Resurse Umane, IT, Administrativ, precum şi operaţional (consultanţi suport tehnic, atât în limba română, cât şi în limbi straine).

5. Când se va face efectiv selecţia de personal?
Selecţia de personal a fost demarată deja, iar activitatea va începe la sfârşitul lunii Iulie.

6.Care sunt oportunităţile profesionale oferite de CGS viitorilor angajaţi.
Viitorii angajaţi au avantajul de a lucra într-o companie în plină dezvoltare, alături de o echipă tânără şi dinamică, ceea ce creează oportunităţi multiple pentru ei de a promova în poziţii de management.
Angajaţii vor participa la traininguri de specialitate şi vor acumula experienţă profesională de calitate în cadrul unei companii de renume – CGS.
Suntem foarte mândri că reuşim să fim o adevărată rampă de lansare în
cariera atâtor oameni tineri care doresc să lucreze cu noi.

7. De când va începe efectiv activitatea la CGS Târgu-Jiu?
Activitatea va începe la sfârşitul lunii Iulie.
A consemnat Anamaria Stoica

3 COMENTARII

  1. Buna ziua! M ar interesa sa particip la concurs penru un post, indeplinesc criteriile necesare, dar nu inteleg ce anume inseamna selectia de personal a fost demarata deja si activitatea va incepe la sfarsitul lunii iulie? Mai am timp?si ce trebuie sa fac pentru a participa la concurs?

  2. Inca nu au clarificat la ce anume se referă acel outsourcing, de fapt un fel de ambalaj misterios sub care de fapt posibil sa fie un fel de call center, adică tinerii angajați care au si studii superioare sint trainuiti sa sune in străinătate diverse persoane particulare si sa ii îndemne sa folosească anumite companii de telefonie, mi s a intimplat acest lucru foarte des si insistent sa fiu sunat in străinătate de diversi angajați din România pt. A folosi serviciile unei anumite companii telefonice.
    De obicei asemenea joburi se plătesc la comision si sint destul de frustrante pt. Ca nu toți cei sunați au chef sa fie deranjati, dupa mine este un job de siciiala a clienților…auzi ce pompos zic ei..outsourcing, rahat…

  3. si eu care am 46 ani de ce nu pot fi angajata?noi cei ce nu suntem tineri absolventi ce facem?ne punem cenusa in cap?Ar trebui nascute sperante si pt noi persoanele mai inaintate in varsta,noi ce facem murim de foame?

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here