Operatorul judeţean de apă şi canalizare, Aparegio Gorj, a deschis în luna mai a acestui an un punct de lucru în locaţia din zona 9 Mai (lângă sensul giratoriu de la Paralela 45). În acest fel, clienţii au posibilitatea să achite facturile, precum şi să ceară informaţii despre: contracte, racordări, branşamente, lucrări executate de operator, serviciul de contorizări individuale, dar şi investiţiile aflate în derulare, în locaţia mai sus amintită, programul de funcţionare fiind de luni până vineri, între orele 8.00 – 20.00.
„În primele 5 luni de funcţionare, sute de târgujieni au ales să plătească lunar facturile la apă şi canal la punctul de lucru din 9 Mai. Astfel, în urma centralizării datelor, în perioada mai-septembrie 2016, a fost încasată suma de 246.000 de lei de la abonaţi. De asemenea, în paralel funcţionează şi modul de plată prin PayPoint, tranzacţiile făcute de abonaţii Aparegio, în aceeaşi perioadă cu cea menţionată mai sus au fost în valoare de 1.058.413 de lei. Operatorul regional, prin activitatea desfăşurată, urmăreşte recuperarea debitelor restante de la abonaţi şi îmbunătăţirea permanentă a calităţii serviciilor şi a relaţiilor cu toţi beneficiarii serviciilor de apă-canal. De asemenea, se doreşte, deservirea în condiţii optime a populaţiei, agenţilor economici şi instituţiilor publice din aria de operare”, au anunţat reprezentanţii Aparegio Gorj, prin intermediul unui comunicat de presă. Conducerea Aparegio Gorj precizează faptul că un punct de lucru similar cu cel din zona 9 Mai din municipiul Târgu-Jiu va fi deschis în aproximativ o lună de zile în Motru, în Piața Centrală – spaţiul nr. 19.
Izabella Molnar