Gorjenii reclamă aproape orice

210

Gorjenii sunt tot mai nemulţumiţi şi de produsele pe care le cumpără dar şi de serviciile unor agenţi economici cu care intră în contact. Câţiva dintre gorjenii care au avut ghinionul să ajungă la protecţia consumatorilor cu reclamaţii fie au dat peste produse pe care, deşi le repară periodic, tot se strică, fie s-au trezit datori peste noapte la bancă.

Comisarii protecţiei consumatorilor din Gorj au primit, în ultima perioadă, foarte multe reclamaţii, pentru diferite nemulţumiri. Astfel, potrivit Mihaelei Răducan, şefa Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Gorj, de la începutul acestui an au fost depuse de către consumatori aproximativ 250 de reclamaţii. Tot la protecţia consumatorilor a ajuns şi un gorjean care a avut ghinonul de a cumpăra un telefon mobil buclucaş. „Am avut chiar un caz în care un consumator a mers de cinci ori cu un telefon mobil la reparat. Fie că aparatul era de proastă calitate, fie că reparaţia nu era de calitate, până la urmă consumatorul a venit la noi decis să îi fie înlocuit telefonul cu pricina”, a declarat Mihaela Răducanu.

Datorii din cauza firmei de asigurări

O altă reclamaţie mai ieşită din comun a venit din partea unei femei care s-a trezit datoare la o bancă deşi nu avea nicio legătură. În urmă cu ceva timp soţul său decedase lăsând în urmă un credit bancar dar şi o asigurare de viaţă, firma respectivă de asigurări fiind obligată să plătească suma împrumutată de la bancă, lucru ce nu s-a întâmplat. „A venit la noi consumatorul, adică soţia decedatului, şi ne-a spus că primeşte tot felul de solicitări de la bancă să plătească creditul. Am intervenit iar firma de asigurări a virat întreaga sumă, de 9 557 lei”, a spus Răducanu.

Dorina CIOPLEA

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here