Gorjenii au la dispoziţie TelVerde Anticorupţie

379

Începând cu data de 9 iulie a.c. Ministerul Finanţelor Publice a pus la dispoziţia cetăţenilor Serviciul TelVerde Anticorupţie cu scopul de a acorda sprijin publicului. În cazul nostru gorjenii care consideră că au descoperit sau au fost afectaţi de acte de corupţie sau alte nereguli în activitatea Ministerului Finanţelor Publice şi a instituţiilor subordonate pot apela la acest telefon.

De la începutul acestei săptămâni, gorjenii care consideră că au descoperit sau au fost afectaţi de acte de corupţie ori alte nereguli în activitatea Ministerului Finanţelor Publice pot apela, în mod gratuit, la Serviciul TelVerde Anticorupţie. Această măsură se înscrie în Planul Naţional de Acţiune pentru Implementarea Strategiei naţionale anticorupţie 2012 – 2015. “Acest serviciu pune gratuit şi non-stop la dispoziţia cetăţenilor o căsuţă vocală, care preia automat apelurile. Apelantului îi răspunde un robot care după mesajul introductiv, îi solicită datele de identificare şi îl roagă să apese anumite taste pentru a fi direcţionat către instituţia competentă în funcţie de obiectul sesizării”, a declarat, Luminiţa Penciu, purtătorul de cuvânt al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Gorj.

Reclamaţii în timpul programului
Serviciul TelVerde Anticorupţie 0800800085 este destinat primirii apelurilor telefonice şi înregistrării sesizărilor privind nereguli, abateri sau acte de corupţie înfăptuite de către funcţionari din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, dar şi din alte instituţii subordonate: Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, Garda Financiară, Autoritatea Naţională a Vămilor, Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor şi Comisia Naţională de Prognoză. Pentru reclamaţii la adresa personalului: Ministerului Finanţelor Publice se apasă tasta 1, pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală se apasă tasta 2, pentru Garda Financiară se apasă tasta 3, pentru Autoritatea Naţională a Vămilor se apasă tasta 4, pentru Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor se apăsă tasta 5 iar pentru Comisia Naţională de Prognoză se apăsă tasta 6. După semnalul sonor, apelantul are trei minute pentru formularea sesizării. Mesajele cetăţenilor vor fi preluate şi înregistrate de către un operator în timpul programului de lucru.
ANDRADA BĂRĂITARU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here