Formarea angajaţilor CJ Gorj, pe un proiect cu fonduri europene

120

Consiliul Judeţean (CJ) Gorj a lansat, luni, un proiect privind consolidarea sistemului de formare continuă a angajaţilor instituţiei şi a celor subordonate, care vizează aproape 200 de angajaţi din sistem.

În 23 aprilie anul acesta, Consiliul Judeţean Gorj a semnat contractul de finanţare pentru proiectul intitulat „Consolidarea sistemului de formare continuă a angajaţilor Consiliului Judeţean Gorj şi a instituţiilor subordonate”, cofinanţat din Fondul Social European, în cadrul Programului Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative. Acesta prevede îmbunătăţiri de structură şi proces ale managementului ciclului de politici publice, domeniul de intervenţie şi îmbunătăţirea eficacităţii organizaţionale. Perioada de implementare a proiectului este de 18 luni de la data semnării contractului de finanţare. Valoarea totală a proiectului este de 781.500 de lei, fără TVA, iar suma eligibilă nerambursabilă este de 765.870 de lei, reprezentând 98% din valoarea totală. Cofinanţarea este asigurată de către Consiliul Judeţean Gorj, în proporţie de 2%, este de 15.630 lei.

Scopul proiectului
Obiectivele sunt bine definite şi constă în creşterea capacităţii de management a instruirii resurselor umane la nivelul Consiliului Judeţean Gorj şi a Direcţiei Comunitare Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Gorj prin realizarea a 2 sisteme interne de formare continuă şi prin diseminarea bunelor practici în cadrul unei conferinţe; în formare unui corp de mentori la nivelul Consiliului Judeţean Gorj şi a Direcţiei Comunitare Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Gorj; şi în Dezvoltarea expertizei şi cunoştinţelor a 150 de angajaţi din Consiliul Judeţean Gorj şi unităţile subordonate în cel puţin unul din domeniile: formare formatori, achiziţii publice, limbi străine, dezvoltarea proiectelor, licitarea şi managementul proiectelor, protecţia datelor cu caracter personal, stare civilă, evidenţa persoanelor.

Beneficiile participanţilor
“Cei care pot beneficia de aceste facilităţi sunt 150 persoane angajate din Consiliul Judeţean Gorj şi Direcţia Comunitară Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Gorj. Aceştia vor participa la cel puţin un modul de instruire în domeniile: achiziţii publice, limbi străine, dezvoltarea proiectelor, licitarea şi managementul proiectelor, protecţia datelor cu caracter personal, stare civilă, evidenţa persoanelor; 20 de persoane vor fi instruite pe formatori şi mentoring, iar alţi 150 vor parcurge secţiuni de dezvoltare durabilă şi egalitate de şanse integrate în tematica de instruire”, a precizat managerul proiectului, Ionel Dobre.

Andrada Bărăitaru

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here