Reprezentanţii unei firme din capitală au vizitat, joi, câteva primării de pe Valea Amaradiei, respectivii comportându-se însă, potrivit primarilor care au avut contact cu cei trei, o atitudine nepotrivită în raport cu reprezentanţii autorităţilor locale. Aceştia au încercat să tragă de mânecă primarii pe motiv că nu au afişat rău-platnicii comunei, cerând totodată diverse informaţii legate de buget, dar şi de taxe şi impozite, de la primarii din Stoina şi Căpreni. Când au fost rugaţi să se legitimeze şi să aştepte, conform legii, după datele în cauză, respectivii, care susţineau că reprezintă un SRL din Bucureşti, au plecat rapid din primăriile pe care le-au călcat.
Edilul de Stoina, Ioana Buşe, povesteşte că a fost luată, joi, direct, de cei trei, la întrebări legate de activitatea primăriei, fără însă ca respectivii să explice care este motivul pentru care se află în instituţia publică şi ce urmăresc, de fapt. “În primă fază m-au criticat că la avizier nu este lista cu datornicii la taxe şi impozite locale. Apoi m-au luat la întrebări legat de bugetul primăriei, de cheltuieli, de sumele pe care le încasăm din amenzi şi aşa mai departe. Dacă iniţial am dat răspuns la solicitările respectivilor apoi am realizat că nu ştiu la cine furnizez datele în cauză şi pentru ce motiv. Când le-am pus să se legitimeze şi le-am explicat că le voi răspunde la solicitări în timpul legal, respectivii au plecat imediat”, a explicat primarul din Stoina, anunţând că şi omologul ei din Căpreni a trecut prin aceeaşi întâmplare.
“Ştiu că au fost şi la Căpreni, cu o maşină de Gorj, dar şi de acolo au plecat când interesul lor a părut suspect pentru funcţionarii publici”, a completat Ioana Buşe, menţionând că nici colegul ei nu a oferit reprezentanţilor acelei firme bilanţul cerut.
Edilul susţine, de asemenea, că respectivii se comportau, în mod ciudat, ca nişte recuperatori, de altfel, la o căutare pe internet se vede că societatea a fost înfiinţată abia în ianuarie 2015. Aceasta nu are un trecut financiar care să arate că firma în cauză este credibilă pentru ca o instituţie publică să încheie un contract cu această societate. Modul de abordare al clienţilor este însă şocant.
A.Stoica