Federaţia Internaţională de Fotbal (FIFA) are în plan să intre şi în lumea modei, sub licenţa mondială a Global Brands Group, lansând o nouă gamă vestimentară care va începe să fie comercializată din luna august în magazinele oficiale. Reprezentanţii FIFA anunţa că iniţial vor lansa cinci linii vestimentare, care vor avea influenţe din anul 1904 (anul când a fost fondată federaţia) până în zilele noastre. Prima colecţie a noii mărci, cea de toamnă-iarnă 2009, va fi promovată prin intermediul mai multor târguri de comerţ şi va fi urmată de colecţia primăvară-vară 2010 şi de una dedicată marelui Campionat Mondial din Africa de Sud. Printre produsele FIFA scoase la vânzare vor fi tricouri sport, pentru bărbaţi şi femei, dar şi alte piese vestimentare.
Global Brands Group mai are în portofoliu mărcile de vestimentaţie aparţinând PGA Tour (cel mai important turneu de golf al lumii), FIBA (Federaţia Internaţională de Baschet) şi Warner Bros.
Izabella MOLNAR