Eforturi din partea echipelor CEZ Distribuţie pentru a remedia avariile produse de condiţiile meteo

158

Echipele CEZ Distribuţie depun eforturi continue pentru remedierea incidentelor provocate de condiţiile meteorologice deosebite, semnalate prin cod galben/portocaliu şi manifestate prin intensificări de vânt, ninsori viscolite şi răcire accentuată din regiunea Oltenia. Aceste condiţii au condus la producerea mai multor avarii şi deranjamente colective în reţeaua de distribuţie a energiei electrice, din localităţile Scurtu, Licurici, Berleşti, Gâlceşti.

Patru localităţi din Gorj au rămas fără curent electric, sâmbătă, din cauza vântului puternic ce s-a abătut asupra judeţului. Avariile produse de vânt la echipamentele de distribuţie a energiei electrice au fost în mare parte remediate de echipele CEZ Distribuţie.
În mai multe localităţi din judeţele Gorj, Mehedinţi, Dolj şi Olt s-au produs avarii din cauza vântului puternic. Localităţile: Scurtu, Licurici, Berleşti, Gâlceşti au fost afectate de întreruperi în alimentarea cu energie electrică, datorată fenomenului meteorologic. Localităţile se află în continuare sub avertizare meteorologică de vânt puternic, ninsori viscolite. „În data de 26 martie, la ora 08:00, în zona de operare a CEZ Distribuţie (Dolj, Gorj, Olt, Vâlcea, Mehedinţi, Argeş, Teleorman), era afectată doar localitatea Făureşti din judeţul Vâlcea. De asemenea în acest moment mai sunt semnalate doar deranjamente individuale sau colective în reţeaua de joasă tensiune care urmează să fie remediate în cel mai scurt timp, echipele CEZ din teren lucrând continuu la remedierea defecţiunilor identificate”, spun cei din departamentul de relaţii publice CEZ. Reprezentanţii CEZ spun de asemenea că situaţia reţelelor de distribuţie a energiei electrice se află într-o permanentă mobilitate, ca urmare a instabilităţii condiţiilor atmosferice. Toate echipele de intervenţie CEZ Distribuţie sunt mobilizate în teren pentru înlăturarea eventualelor defecte şi restabilirea alimentării cu energie electrică a tuturor locurilor de consum afectate. Toate deranjamentele înregistrate în Dispeceratul CEZ sunt soluţionate cu promptitudine şi toţi clienţii CEZ au la dispoziţie Info Linia CEZ, la numărul unic 0251 929 pentru semnalarea oricăror defecţiuni in reţeaua de distribuţie a energiei electrice din aria de operativitate a CEZ Distribuţie.
Andrada Bărăitaru

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here