Poșta Română a transmis luni, 5 august, un avertisment cu privire la faptul că mai mulți cetățeni au primit e-mailuri înșelătoare în numele companiei.
„În ultima perioadă, o parte dintre clienții noștri au primit un e-mail prin care sunt anunțați că livrarea unui colet extern nu a putut fi realizată pentru că nu au fost achitate taxele vamale, fiind îndrumați să acceseze un link pentru a le achita. Prin accesarea link-ului respectiv, se colectează datele bancare, cu scopul de a fi sustraşi bani din conturile clienților. Preocupați în permanență de securitatea și siguranța dispozitivelor dumneavostră, vă informăm că Poşta Română nu comunică decât prin intermediul canalelor oficiale. Dacă ați primit un astfel de mesaj, vă rugăm să: Nu deschideți acel mesaj și să îl marcați ca spam; Nu accesați link-ul! În situația în care cunoașteți pe cineva care a primit un astfel de mesaj, vă rugăm să-i recomandați măsurile de mai sus”, a informat Poșta Română.