Dosarul “Apă minerală pentru Preşedinţie”, în pronunţare după 3 ani

334

tribunal 3 (2)Dosarul supranumit de presă “Apă minerală pentru preşedinţie”, înregistrat la Tribunalul Gorj în 13 noiembrie 2008 a rămas în pronunţare iar pe 15 decembrie se va şti dacă ceferistul Gîrlea Cristinel a trebuit sau nu să fie sancţionat abuziv pentru că a oprit în gara Târgu-Jiu trenul încărcat cu sticlele de apă pentru preşedinţia ţării. Dosarul s-a reîntors la începutul acestui an, la instanţa de fond, pentru rejudecare.

Magistraţii Curţii de Apel Craiova au decis în ianuarie ca sentinţa dată de judecătorul gorjean Stelian Ulmet, care a respins contestaţia ceferistului Gîrlea Cristinel, privind sancţionarea sa abuzivă de către superiorii de la Regionala CFR Craiova, pentru că a oprit trenul privat încărcat cu apă minerală pentru Preşedinţia României, să fie casată. Magistraţii craioveni au decis, de asemenea, rejudecarea cauzei, pe fond. Reclamantul Gîrlea Cristinel considera că prin acest certificat se arată faptul că “magistratul Stelian Ulmet a judecat cu superficialitate cauza”. Omul aşteaptă acum sentinţa iar la Tribunalul Gorj şi speră că în sfârşit după trei ani de procese şi 2500 de lei cheltuiţi cu acest scop i se va face în sfârşit dreptate. Reclamantul declara, de asemenea, că directorul regionalei CFR Craiova, ing. Victor Frăsinoi, s-ar fi grăbit în momentul în care, în 2010, a menţionat public că instanţa a dat câştig de cauză regionalei, în procesul cu ceferistul gorjean.

Remember

În toamna lui 2008, un tren de marfă care transporta apă minerală către Preşedinţia României, pe ruta Timişoara-Târgu-Jiu-Caracal, a provocat “valuri” de-a lungul întregii regionale CFR. Cei aflaţi în tură, în ziua respectivă,în staţia CFR Craiova nu au scăpat nici acum de urmările nefericite ale incidentului care le-a schimbat viaţa. Doi impiegaţi de mişcare au fost sancţionaţi, fiind mutaţi disciplinar cu serviciul din Gara Târgu-Jiu la două staţii CFR de mai mici dimensiuni din judeţ, reducându-li-se considerabil şi salariul. Aceştia au fost acuzaţi că au oprit nemotivat trenul de marfă privat în gara municipiului, deşi ambii ceferişti, dar şi alţi colegi de pe traseul CFR, făcut atunci de mijlocul de transport, au sesizat că marfarul avea o defecţiune la unul din vagoane, fapt ce impunea remedierea de urgenţă a defecţiunii. De asemenea echipa de mecanici pe trenul marfar se afla la odihnă între orele 10.30-13.30 când impiegaţii târgujieni au fost acuzaţi că au oprit nejustificat trenul în staţia din municipiu.

A.STOICA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here