Documente inexacte transmise de angajatorii gorjeni la AJOFM Gorj! Vezi apelul instituției!

992
„Avand in vedere multitudinea de inexactitati constatate in documentele transmise, pentru operativitate si onorare la plata conform prevederilor legale a indemnizatiilor ce se acorda pentru intreruperea temporara a activitatii conform OG 32/2020 de modificare si completare a OG30/2020, rugam angajatorii sa transmita pe langa Cerere, Declaratia pe propria raspundere si Tabelul cu persoanele pentru care solicita indemnizatie in format editabil excel conform modelului postat pe site-ul AJOFM GORJ.
Adresa de mail la care se transmit aceste documente este: gorj@anofm.gov.ro
Atentie la modul de intocmire și corectitudinea tuturor datelor precum si la modul de calcul a indemnizatiei solicitate, fiind necesara completarea tuturor campurilor prevazute.
Revenim, reamintind corespondenta nivelurilor de calificare in vederea completarii Listei persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie:
• ISCED 0 – Educaţia timpurie
• ISCED 1 – Învăţământ primar
• ISCED 2 – Învăţământ gimnazial
• ISCED 3 – Învăţământ liceal
• ISCED 4 – Învăţământ postliceal Învăţământ superior
• ISCED 5 – Învăţământ superior de scurtă durată
• ISCED 6 – Licenţă sau nivel echivalent
• ISCED 7 – Master sau nivel echivalent
• ISCED 8 – Doctorat sau nivel echivalent
Pentru solicitari de informatii punem la dispozitie urmatoarele numere. de telefon si adrese de e-mail:
1) 0721998772- E-mail: laura.ungureanu@gj.anofm.ro
2) 0771363860- E-mail: george.juncu@gj.anofm.ro”, a transmis conducerea AJOFM Gorj. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here