Doar 5 reclamaţii la OPC în perioada sărbătorilor de iarnă

177

Gorjenii au avut parte de Sărbători liniştite în acest an, fără prea multe nemulţumiri legate de produsele şi serviciile de sezon. Spre deosebire de alţi ani, când aceştia au avut multe motive reale să „înroşească” telefonul care le-a fost pus la dispoziţie pentru sesizări şi reclamaţii, spre sfârşitul lui 2012 comisarii OPC nu s-au confruntat cu prea multe situaţii de acest gen.

Comisarii din cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC)Gorj s-au trezit cu o singură sesizare de Revelion, uimiţi din acest motiv pentru că în alţi ani în perioada sărbătorilor de iarnă aceştia primeau nenumărate sesizări. „O singură sesizare a fost spre deosebire de cele din perioada Crăciunului când au fost în număr de patru. De această dată a fost o singură sesizare, consumatorul a fost consiliat, urmează să vină la noi cu toate documentele pentru a putea fi cercetată reclamaţia. Consumatorul a sesizat faptul că în urma contractării unui serviciu de furnizare a telefoniei mobile printr-un apel telefonic a primit o factură prin care erau solicitate sume cu care acesta nu a fost de acord în cadrul discuţiei telefonice. Urmează să vedem ce a contractat consumatorul, contractul dacă conţine solicitările exprese şi în ce formă au fost modificate acestea”, a precizat Daniela Michi, comisar-şef în cadrul CJPC Gorj.
Andrada Bărăitaru

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here