Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Gorj reia de luni, 15 iunie, activitatea de relații cu publicul.
Persoanele fizice și juridice autorizate să execute lucrări de specialitate, notarii publici și celelalte categorii de persoane care au acces, pe bază de user și parolă, la sistemele informatice ale Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară vor continua să utilizeze aceste servicii on-line.
Ghișeele din cadrul OCPI Gorj vor funcționa după următorul program: de luni până joi, între orele 08.30 și 14.00, și vineri, între orele 08.30 și 13.00, pentru înregistrări cereri, iar actele se vor elibera de luni până joi, între orele 14.00 și 16.30, iar vineri timp de o oră, în intervalul 13.00-14.00.
Accesul publicului în zona de relații cu publicul se va face obligatoriu cu masca de protecție și cu respectarea distanței sociale.
Totodată, conducerea OCPI Gorj va programa și susține audiențe în regim normal, începând de luni. „Înscrierea în audiență se va putea face pe email la adresa gj@ancpi.ro sau telefonic la numerele 0253/215.893, 0253/217.189. Sesizările, petițiile și memoriile vor putea fi transmise, în continuare, prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică sau poșta”, anunță instituția.
I.I.