De luna viitoare, Consiliul Judeţean spune ,,stop” cheltuielilor

116

picture 199Consiliul Judeţean (CJ) Gorj îşi va reduce drastic cheltuielile, în perioada imediat următoare. Cu acest scop, preşedintele Consiliului Judeţean Gorj, Ion Călinoiu, s-a întâlnit ieri în, şedinţa de lucru săptămânală, cu personalul cu funcţii de răspundere în cadrul instituţiei pentru a discuta reducerea cheltuielilor financiare, avându-se în vedere situaţia de criză economică actuală.

Salariaţii instituţiei vor fi obligaţi să fie mult mai moderaţi la consumul de combustibili şi la materialele de birotică utilizate.

Având în vedere situaţia financiară existentă, preşedintele CJ Gorj, Ion Călinoiu a solicitat serviciului de drumuri judeţene o revizuire generală a reţelei de drumuri, în vederea stabilirii lucrărilor urgente ce vor fi demarate în perioada imediat următoare. Aceste lucrări urgente trebuie să aibă în vedere alunecările de teren, drumurile judeţene degradate, porţiuni de drumuri impracticabile şi podeţe deteriorate, în aşa fel încât să nu existe situaţii de drumuri închise, să eliminăm riscul de apariţie a accidentelor, să fie asigurată permanent semnalizarea rutieră. Toate aceste lucrări trebuie prioritizate pentru a interveni în situaţii de urgenţă, atât din punct de vedere tehnic, cât şi financiar. Cu toate aceste neajunsuri se va continua, în limita fondurilor financiare, şi programul de modernizări de drumuri, de reabilitări, de îmbrăcăminţi asfaltice. Tot în cadrul şedinţei de ieri s-a cerut Direcţiei Tehnico-Economice să facă o analiză a cheltuielilor la sfârşitul trimestrului I şi preliminar pentru sfârşitul trimestrului II pentru toate unităţile subordonate Consiliului Judeţean. De asemenea, s-a solicitat serviciului de achiziţii să revadă programul de achiziţii pe anul 2010 . Trebuie avută în vedere, totodată, reducerea drastică a cheltuielilor materiale privind asigurarea protocolului, telefon, rechizite şi deplasări.

Anamaria STOICA

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here