Agenția Națională de Administrare Fiscală achiziționează, prin licitație deschisă, servicii de curățenie pentru sediul Direcției Regionale Antifraudă Fiscală din Târgu-Jiu. Este vorba despre sediul din strada Islaz, nr. 2, iar suma pusă la bătaie depășește 270.000 de lei fără TVA.
Potrivit datelor din caietul de sarcini, suprafață utilă de care se va ocupa firma de curățenie este de 2.050 de metri pătrați, din care suprafață cu destinație birouri – 1.350 mp, suprafață holuri, scări acces – 450 mp și 250 mp grupuri sanitare – 28 la număr.
Este nevoie de două persoane care să efectueze curățenia, de luni până vineri, timp de 8 ore pe zi. Pentru aspirarea pardoselilor, spălarea geamurilor sau ștergerea prafului din birouri, instituția pune la bătaie nu mai puțin de 271.584 lei fără TVA, adică mai bine de 55 de mii de euro.
Durata contractului este de 24 de luni. Criteriul luat în calcul la desemnarea ofertei câștigătoare este „prețul cel mai scăzut”.
Trebuie spus că prestatorul de servicii care va desfășura activitatea la sediul Antifraudă Târgu-Jiu trebuie să prezinte „o declarație pe proprie răspundere privind îndeplinirea procedurii de verificare a antecedentelor personalului care va lucra, avea acces sau interacționa cu locațiile/informațiile ANAF”, pe perioada de execuție a contractului.
„Personalul care își desfășoară activitatea de prestare a serviciilor de curățenie are obligația să păstreze secretul oricăror informații cu care intră în contact ca urmare a naturii muncii desfășurate”, se mai arată în caietul de sarcini.
În plus, toate materialele consumabile, de la hârtie igienică în trei straturi, prosoape de hârtie, saci menajeri, odorizante WC și săpun lichid pentru toate grupurile sanitare din incinta imobilului, dar și utilajele necesare prestării serviciilor de curățenie în birouri, toalete și spații conexe vor fi asigurate de către firma de curățenie.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 4 aprilie 2023, ora, 15:00, deschiderea ofertelor urmând a avea loc în aceeași zi.
I.I.