Cum să personalizezi coletele pe care le trimiți clienților tăi

1308

Atunci când ai un business, știi foarte bine că modul de prezentare este totul. Prima impresie contează, iar în funcție de aceasta clientul va putea dezvolta o relație importantă cu brandul tău. Tocmai din acest motiv, stă în responsabilitatea noastră să găsim metode optime de a transforma acest lucru în realitate, respectiv de a ne bucura de toate beneficiile pe care le putem folosi în avantajul nostru. În această categorie intră și modul în care ne prezentăm produsele și serviciile persoanelor care au încredere în ceea ce vrem să le oferim. Cu scopul de a veni în ajutorul tău, am pus la punct câteva recomandări pentru tine, astfel încât să personalizezi coletele pe care le trimiți clienților tăi!

  1. Folosește cutii de carton de calitate

La ora actuală, există nenumărate tipuri de cutii pe piață, din care poți alege și pe care le poți personaliza în funcție de preferințele tale. Cele mai multe branduri care se respectă își livrează produsele într-un mod impecabil clienților, respectiv folosind cutii foarte solide și care pot fi păstrate în dressing-ul acestora. În plus, pentru un spor de siguranță și de confort, toate aceste cutii sunt ulterior depozitate într-o cutie carton, pe care sunt alocate detalii despre destinatar și expeditor, însă fără ca și cutia principală să fie afectată de orice problemă în timpul transportului.

  1. Nu uita să adaugi semnătura brandului tău

În funcție de investițiile pe care vrei să le faci în modul în care este prezentat produsul clienților tăi, ceea ce poți face este să adaugi semnătura brandului tău pe cutia de transport. Vorbim aici despre o ștampila personalizata, care se face în funcție de logo-ul și mesajul dorit de tine și care, ulterior, este poziționată direct pe această cutie. În doar câteva secunde, coletul care va ajunge la clientul tău va avea o notă de personalitate și se va distinge de restul pachetelor pe care acesta le primește.

  1. Lasă un mesaj în interiorul fiecărei colet

Clienții tăi adoră o notă de personalitate, în special atunci când aceasta este introdusă în coletul pe care l-au așteptat atât de mult timp. De aceea, recomandarea noastră pentru tine este să integrezi câte un mesaj în fiecare astfel de cutie, care să cuprindă câteva cuvinte de mulțumire și care, la rândul lui, să arate faptul că brandul este unul uman și se bazează pe oameni pentru a crește și a se dezvolta.
Având la dispoziție toate aceste informații, vei putea să personalizezi coletele în mod corespunzător înainte să le trimiți clienților tăi, simplu și rapid!

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.