Având în vedere necesitatea respectării recomandărilor de conduită în prevenirea răspândirii coronavirusului ( COVID 19), Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă GORJ informează cetăţenii judeţului Gorj asupra unor măsuri întreprinse în acest sens:
- Angajatorii din judeţul Gorj beneficiari de subvenţii vor depune documentele necesare plaţii acestor subvenţii, aferente lunilor februarie şi martie ( care trebuie depuse în lunile martie şi aprilie ), într-un singur exemplar, în spaţiul special amenajat din holul instituţiei/parter sau le vor transmite prin poştă la adresa: Târgu Jiu, str Lt. Col. D. Petrescu, nr 1, cod poştal 210182.
- Angajatorii şi persoanele aflate în şomaj sau în căutarea unui loc de muncă din judeţul Gorj vor depune înştiinţările/dovada privind încadrarea în muncă, adrese privind restructurări/concedieri colective, cereri, petiţii, adrese monitorizare lunară, certificate medicale, cereri pentru subvenţionarea locului de muncă, etc, în spaţiul special amenajat din holul instituţiei/parter sau vor fi transmise prin poştă la adresa: Târgu Jiu, str Lt. Col. D. Petrescu, nr 1, cod poştal 210182, pe email la adresa ajofm@gj.anofm.ro sau prin fax la numărul 0253 211568.
- Persoanele care trebuie să prezinte certificate medicale, vor putea solicita pe email la adresa ajofm@gj.anofm.ro modelul de cerere care însoţeşte certificatul medical, urmând ca cererea completată împreună cu certificatul medical să fie depuse în spaţiul special amenajat din holul instituţiei/parter sau transmise prin poştă la adresa: Târgu Jiu, str Lt. Col. D. Petrescu, nr 1, cod poştal 210182.
- Persoanele care au primit adrese pentru a se prezenta la sediul AJOFM Gorj în perioada 16-20 martie pentru a fi înscrise la cursuri de calificare/recalificare sunt rugate să nu se mai prezinte la sediul agenţiei în perioada menţionată, urmând a fi reprogramaţi la o dată care le va fi adusă la cunoştinţă ulterior.