COVID-19: AJOFM Gorj, pregătită să facă față ONLINE numărului mare de gorjeni care își pierd locurile de muncă

1391

Pentru că efectele provocate de COVID-19 au început să se vadă deja în economia națională și cea locală, implicit în Gorj, unde deja câteva societăți și-au dat afară angajații, conducerea Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Gorj vine în întâmpinarea șomerilor cu noi precizări în legătură cu înregistrarea acestora în baza de date a instituției.

Având în vedere necesitatea respectării recomandărilor de conduită în prevenirea răspândirii coronavirusului COVID-19 şi a stării de urgenţă instituită pe teritoriul României, precum și prevederile Ordonanței Militare nr. 3 din 24 martie 2020, Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Gorj informează cetăţenii judeţului Gorj că pot să depună online dosarul de șomaj indemnizat sau neindemnizat. În principal, actele necesare depunerii dosarului sunt următoarele: act de identitate, în original; actele de studii şi de calificare, în original şi copie xerox; carnetul de muncă, în original şi copie xerox, pentru persoanele care deţin acest document; adeverinţă cu stagiul de cotizare pe ultimele 12 luni eliberată de angajator, la care se adaugă cererile și formularele tipizate.Pentru transmiterea online a documentelor de mai sus este necesară conformarea cu originalul a fiecărei pagini în parte (față-verso) după cum urmează: ,,în conformitate cu originalul, numele și prenumele, data, semnătura”. Dosarele se pot transmite online, în funcție de domiciliul solicitantului la următoarele adrese de email: Târgu-Jiu – nadia.bogdan@gj.anofm.ro, telefon 0253/211.568 int. 202; Motru – diana.albici@gj.anofm.ro, telefon 0253/410.132; Rovinari – adrian.mitrea@gj.anofm.ro, izabela.păsărin@gj.anofm.ro, telefon 0253/371.314; Târgu-Cărbunești – nicoleta.pavel@gj.anofm.ro, giorgiana.gherghisan@gj.anofm.ro, telefon 0253/379.345; Novaci – codruta.brinzan@gj.anofm.ro.

Aviz și angajatorilor!
,,Rugăm persoanele care depun dosarele online, să transmită absolut toate documentele solicitate, iar în situația constatării unor inadvertențe vor fi contactate telefonic de operatorul AJOFM Gorj. După încetarea stării de urgență, persoanele vor fi contactate telefonic de operatorul AJOFM Gorj pentru a li se comunica data când vor trebui să se prezinte la sediul instituției sau la punctele de lucru cu CI/ BI în original și adeverința cu cele 12 salarii în original pentru a intra în posesia carnetului de șomaj. În situaţia persoanelor care au nevoie de documente eliberate de către AJOFM Gorj, vor transmite cererea de solicitare însoţită de o copie a cărţii de identitate pe adresa de email a agenţiei ajofm@gj.anofm.ro sau prin fax la numărul 0253/211.568, urmând ca documentele să fie transmise către persoana care a făcut solicitarea prin email sau prin poştă, la adresa menţionată în cerere/cartea de identitate. Persoanele înregistrate în baza de date a AJOFM Gorj care solicită adeverințe de vechime, repartiţie pe un loc de muncă vacant comunicat la instituţia noastră, pot solicita acestea prin email la adresele menționate anterior, în funcție de domiciliul solicitantului urmând ca acestea să fie transmise pe adresa de email de pe care s-a făcut solicitarea sau pe adresa menţionată în cerere. Persoanele care vin din ţările Uniunii Europene şi solicită formularele U1/E301 sau E302, pot transmite cererea de eliberare a formularului însoţită de documentele necesare eliberării acestora pe email la adresa diana.vaduva@gj.anofm.ro sau prin poştă la adresa: Târgu-Jiu, str Lt. Col. D. Petrescu, nr. 1, cod poştal 210182. După întocmirea lor, formularele vor fi transmise destinatarilor on-line sau în original – prin poștă la adresa menționată în cerere, în cel mai scurt timp. Modelul de cerere poate fi solicitat pe email la adresa diana.vaduva HYPERLINK “mailto:diana.vaduva@gj.anofm.ro”@gj.anofm.ro. Persoanele care trebuie să prezinte certificate medicale, vor putea solicita pe email la adresa adela.toba HYPERLINK “mailto:adela.toba@gj.anofm.ro”@gj.anofm.ro modelul de cerere care însoţeşte certificatul medical, urmând ca și cererea completată împreună cu certificatul medical să fie transmise prin poştă la adresa: Târgu-Jiu, str Lt. Col. D. Petrescu, nr. 1, cod poştal 210182. Facem apel la angajatorii care urmează să concedieze individual, colectiv, să îi sprijine pe cei cărora urmează să îi concedieze în transmiterea documentelor la adresele de email menționate în funcție de domiciliile fiecăruia pentru ca ulterior să poată beneficia de indemnizație de șomaj”, a declarat Romeo Chiriac, directorul executiv al AJOFM Gorj.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here