Consiliul Judeţean impune calitate în administraţia locală

182

ion-calinoiuConsiliului Judeţean (CJ) Gorj a lansat, ieri proiectul intitulat ,,Calitate în administraţia publică locală”. El are o valoare de 429.000 lei, dintre care 8.580 lei, reprezintă cofinanţarea asigurată de CJ. Perioada de implementare a proiectului este de un an de zile de la data semnării proiectului.

Acesta are ca scop îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei serviciilor furnizate de către administraţia publică locală la nivelul judeţului.

El are, de asemenea, încă trei scopuri bine definite, iar principalii beneficiari sunt numeroase instituţii publice, salariaţi ai acestora şi unităţile aflate în subordinea CJ Gorj.

“Obiectivele proiectului sunt de îmbunătăţire a calităţii şi eficienţei serviciilor furnizate de către administraţia publică locală şi de consolidare a capacităţii administrative a autorităţilor administraţiei publice în ceea ce priveşte managementul calităţii în vedere îmbunătăţirii promptitudinii furnizării serviciilor.

Se doreşte obţinerea certificării sistemului de management al calităţii pentru minim trei unităţi subordonate CJ, constituirea la nivel judeţean a unei unităţi de implementare a politicilor în domeniul calităţii şi implementarea cadrului comun de autoevaluare la nouă unităţi subordonate ale CJ Gorj şi la minim 20 de autorităţi ale administraţiei publice locale”, a declarat preşedintele CJ Gorj, Ion Călinoiu.

Anamaria STOICA

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here