Concurs pentru ocuparea a zeci de posturi de experți-profesori

1680

Inspectoratul Școlar Județean (IȘJ) Gorj a scos la concurs 55 de posturi de experți – profesori în cadrul proiectului ,,ADS 2020 – un nou început!”. Persoanele interesate își pot depune dosarele de înscriere la concurs la sediul IȘJ Gorj, până la data de 1 martie.

Potrivit anunțului postat pe site-ul IȘJ Gorj, condițiile generale pe care trebuie să le îndeplinească un candidat pentru postul de expert sunt următoarele: are cetățenie română/cetățenie a altor state membre ale UE sau a statelor aparținând Spațiului Economic European, cu reședința în România; are capacitate de exercițiu deplină; îndeplinește condițiile de studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; îndeplinește criteriile de experiență profesională specifică minimă pentru poziția pentru care candidează; nu a fost condamnat(ă) definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care l-ar face/ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care intervenit reabilitarea; îndeplinește alte condiții generale în funcție de specificul proiectului. Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină următoarele documente: cerere de înscriere, scrisoare de selecție, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz (semnată de candidat); copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice; alte acte doveditoare privind experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției pentru care candidează, extrase REVISAL, etc.; CV format Europass, datat și semnat pe fiecare pagină (CV-ul trebuie să conțină obligatoriu date de contact valide); cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult șase luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. Candidații vor depune documentele la sediul IȘJ Gorj, până la data de 1 martie, ora 14.00. Conform calendarului de desfășurare al concursului, dosarele de candidatură vor fi evaluate în perioada 3 – 8 martie, interviul este programat pe 9 martie, iar primele rezultate vor fi comunicate pe 12 martie. Eventualele contestații vor putea fi depuse pe 15 martie, urmând ca rezultatele finale să fie publicate în perioada 16-17 martie.

Despre proiect
Obiectivul general al proiectului ,,ADS 2020 – un nou început!” îl reprezintă realizarea unor seturi de acțiuni ce participă la obiectivele specifice ale programului ,,Măsuri de educație de tip a doua șansă”, O.S.6.4. – Creșterea numărului de tineri care au abandonat școala și de adulți care nu și-au finalizat educația obligatorie care se reîntorc în sistemul de educație și formare, inclusiv prin programe de tip a doua șansă și programe de formare profesională și O.S.6.6. – Îmbunătățirea competențelor personalului didactic din învățământul preuniversitar în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și a unei școli incluzive. ,,Acțiunile constau în activități de îmbunătățire a competențelor pentru un număr de 516 persoane aparținând personalului didactic din învățământul preuniversitar și a personalului de sprijin și didactic auxiliar, derulat secvențial pe o perioadă de 30 de luni, derularea unei campanii de promovare a programului de tip ,,A doua șansă” pe o perioadă de 36 de luni, derularea pe o perioadă de 36 de ani a unui program de consiliere și orientare profesională pentru un număr de 600 de persoane implicate în programul de tip ,,A doua șansă”, precum și activități extracurriculare de îmbunătățire a competențelor pentru un număr de 150 de tineri și adulți, precum și derularea pe o perioadă de 36 de luni a unui program de tip ,,A doua șansă” pentru un număr de 600 de tineri și adulți care nu și-au finalizat educația obligatorie, precum și acordarea de sprijin în scopul susținerii participării acestora în cadrul programului”, se arată în descrierea proiectului.
R.L.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here