Concurs pentru încă trei funcţii de medic şef, la SJU

513

După ce a organizat, în perioada martie-aprilie, concursuri pentru ocuparea funcţiilor de medic-şef la şase secţii, Spitalul Judeţean de Urgenţă (SJU) Târgu-Jiu a demarat procedura pentru scoaterea la concurs a încă trei funcţii de medic şef. Managerul Tiberiu Tătaru susţine că noile concursuri sunt pentru şefia secţiilor Ortopedie-Traumatologie şi Neonatologie, dar şi pentru Laboratorul de Analize Medicale din cadrul SJU.

În urma concursurilor organizate de către SJU Târgu-Jiu, în perioada martie-aprilie, mai multe secţii au şefi cu acte în regulă, după cum urmează: Letiţia Barbu – Oftalmologie, Vasile Băleanu – Chirurgie Generală, Adrian Tetileanu – Obstetrică-Ginecologie, Maria Zegrean – Neurologie, Maddy Huzu – UPU şi Sanda Mischie – Medicină Internă I. Conducerea Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu va organiza concursuri pentru toate secţiile care au şefi interimari, în perioada imediat următoare fiind programate pentru desfăşurare trei concursuri. „Urmează alte concursuri pentru şefii de secţii, acestea fiind la: Ortopedie – Traumatologie, Laboratorul de Analize Medicale şi Neonatologie”, confirmă Tiberiu Tătaru, managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu.
Deocamdată se aşteaptă aprobarea Consiliului Judeţean pentru organizarea acestor concursuri, după cum susţin reprezentanţii spitalului. „Am trimis la CJ, pentru aprobare, documentaţia pentru organizarea concursurilor de ocupare a funcţiilor de medic şef la Ortopedie, Laborator de Analize şi Neonatologie. Deocamdată nu ştim data exactă când se vor desfăşura concursurile”, a menţionat Cătălin Vienescu, şeful Biroului de Resurse Umane din cadrul SJU Târgu-Jiu.

Contract de administrare pe trei ani
La numirea în funcţia de şef de secţie, candidaţii declaraţi reuşiţi vor încheia cu spitalul public, reprezentat de manager, un contract de administrare cu o durată de trei ani, în cuprinsul căruia sunt prevăzuţi indicatori specifici de performanţă.
Contractul de administrare poate fi prelungit sau, după caz, în situaţia neîndeplinirii indicatorilor de performanţă asumaţi poate înceta înainte de termen. Prin acest contract de administrare se urmăreşte responsabilizarea fiecărui şef de secţie, devenind practic managerul secţiei, având în principal atribuţii: înaintează comitetului director propuneri privind proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al secţiei/laboratorului sau serviciului medical; angajează cheltuieli în limita bugetului repartizat; răspunde de asigurarea condiţiilor adecvate de cazare, igienă, alimentaţie şi de prevenire a infecţiilor nosocomiale în cadrul secţiei; răspunde de respectarea prevederilor legale privind drepturile pacientului de către personalul medical din subordine.
M.S.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here