Concurs pe un post de auditor, la Casa de Pensii Gorj

1409

Casa Județeană de Pensii Gorj organizează concurs de recrutare, în data de 1 iulie 2021, ora 10.00, proba scrisă, pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacanta de auditor, clasa l, gradul superior, la Compartimentul Audit.

Persoana care, potrivit legii, poate ocupa funcția publică de execuție de auditor, clasa l, gradul superior, din cadrul Compartimentului Audit, trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale: să îndeplinească toate condițiile prevăzute de art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ; să îndeplinească toate condițiile minime de vechime în specialitate prevăzute de art. 468 alin.(l), litera c) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ. De asemenea, viitorii aspirați ai acestui post trebuie să aibă: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în științe economice sau științe juridice; vechime minimă de 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice. Totodată, candidatul admis are obligația de a obține, înainte de numirea ca auditor, avizul de la Compartimentul Audit al Casei Naționale de Pensii Publice, conform H.G. nr. 1086/2013 pentru aprobarea normelor generale privind exercitarea activității de audit public intern. Pentru obținerea avizului, candidații pentru funcția de auditor intern depun un dosar care cuprinde următoarele documente: curriculum vitae; o declarație privind respectarea prevederilor art. 22 din Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată, cu modificările și completările ulterioare, referitoare la incompatibilitățile auditorilor interni; o lucrare în domeniul auditului public intern; două scrisori de recomandare de la persoane cu experiență în domeniul auditului intern.

22 iunie, termen pentru depunerea dosarelor
Dosarul de concurs va conține în mod obligatoriu următoarele documente: formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3, actualizat cu prevederile art. 465, alin. l litera j) și k) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ; curriculum vitae, modelul comun european; copia actului de identitate; copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări; copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor, necesara ocupării funcției publice; copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului; cazierul judiciar; declarație pe proprie răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia. Copiile de pe actele depuse la dosar se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepția copiei actului de identitate, care se poate transmite și în format electronic, pe adresa de e-mail a persoanei de contact. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Casei Județene de Pensii Gorj până pe 22 iunie 2021 (inclusiv), zilnic, între orele 8.00-16.30 în zilele de luni-joi și între orele 8.00-14.00 în zilele de vineri. Probele concursului se vor ține la sediul instituției din Târgu-Jiu, str. Aleea Smîrdan, nr. 16, bl. 16.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.