Spitalul Județean de Urgență din Târgu Jiu a anulat concursul pentru ocuparea unui post de șef Serviciu Aprovizionare, Transport, Achiziții Publice, Contractare.
Pentru că în anunțul de angajare care a stat la baza organizării concursului au fost depistate „deficiențe cu privire la respectarea prevederilor legale”, s-a decis reluarea procedurii de organizare și desfășurare a concursului.
„Se dispune reluarea procedurii de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea postului vacant, pe perioadă nedeterminată, de șef Serviciu Aprovizionare, Transport, Achiziții Publice, Contractare, la o dată ulterioară ce urmează a fi anunțată prin publicare pe site-ul instituției”, se arată în dispoziția dată de managerul Spitalului Județean, Dumitru Vienescu.
Mai întâi, printr-o erată, s-a corectat punctajul minim de promovare a examenului, de la 50 la 70 de puncte pentru proba scrisă și interviu. Ulterior au fost depistate și alte probleme. În anunțul de ocupare a postului vacant nu sunt precizate clar condițiile referitoare la studii, menționându-se că este nevoie doar de „diplomă de licență în specialitatea postului”. O altă condiție impusă era „2 ani vechime în specialitatea studiilor”.
Drept urmare, concursul a fost anulat, și asta cu o zi înainte de termenul final de depunere a dosarelor de concurs. Proba scrisă și interviul ar fi trebuit să aibă loc în prima parte a lunii august.
I.I.