Comunicat de presă – „Gestionarea crizei sanitare COVID-19 la nivelul DGASPC Gorj” Cod SMIS 139233 – Data: 04.11.2021

1957

În luna noiembrie 2021, Județul Gorj a încheiat procesul de implementare a proiectului „Gestionarea crizei sanitare COVID-19 la nivelul DGASPC Gorj”, Cod SMIS 139233, finanțat în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, Axa prioritară 9 – Protejarea sănătății populației în contextul pandemiei cauzate de COVID – 19, Obiectivul specific 9.1 – Creșterea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19.
Proiectul a fost derulat de autoritatea publică județeană în baza Contractului de finanțare nr. 341 din 13.08.2020, semnat între Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Infrastructură Mare și Județul Gorj, în calitate de Beneficiar.
Obiectivul general al proiectului a constat în creșterea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 în cadrul centrelor sociale rezidențiale publice din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Gorj.
Rezultatele finale, ca efect al implementării proiectului, au constat în dotarea centrelor sociale rezidențiale publice din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Gorj, cu echipamente și materiale de protecție, pentru gestionarea crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2, respectiv:

  • mască medicală de unică folosință – 552.500 bucăți;
  • acoperitori pantofi (botoși) – 1.105.000 bucăți;
  • mănuși chirurgicale din latex – 1.105.000 bucăți;
  • îmbrăcăminte de protecție (halate de unică folosință) – 552.500 bucăți;
  • bonete medicale cu elastic – 552.500 bucăți;
  • combinezon unică folosință – 7.080 bucăți;
  • viziere protecție – 40.900 bucăți;
  • termometru digital – 36 bucăți;
  • dezinfectant mâini 1l – 2.020 bucăți;
  • săpun de mâini 500 ml – 5.120 bucăți;
  • dezinfectant suprafețe 5l – 1.390 bucăți;
  • alcool sanitar 500 ml – 3.720 bucăți;
  • distribuitor dezinfectant pentru mâini montat pe perete – 210 bucăți.

 Valoarea totală a proiectului a fost de 10.116.254,00 lei cu TVA, din care 9.188.477,90 lei finanțare nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională și 927.776,10 lei finanțare nerambursabilă din Bugetul Național.

Perioada de implementare a proiectului „Gestionarea crizei sanitare COVID-19 la nivelul DGASPC Gorj”, Cod SMIS 139233 a fost de 16 luni, de la data semnării contractului de finanțare, respectiv din data de 13.08.2020, până la data de 31.12.2021.

„Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020”.

Date de contact: Consiliul Județean Gorj, Str. Victoriei, nr. 4, Mun. Târgu Jiu, tel. 0253 214 006, fax. 0253 212 023, web: www.cjgorj.ro, e-mail: consjud@cjgorj.ro.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here