Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a lansat, în urmă cu câteva zile, la Constanța, Comandamentul Litoral 2021, o structură specială pentru protecţia consumatorilor, ce are ca scop prevenirea şi combaterea practicilor care dăunează vieţii, sănătăţii, securităţii şi intereselor economice ale consumatorilor şi asigurării dreptului acestora de a fi informaţi. „Comandamentul Litoral 2021 îşi va derula activitatea astfel încât cetăţenii care se află, în această vară, pe litoralul românesc al Mării Negre, momentul cel mai aglomerat al anului în zonă, să poată beneficia de produse şi servicii corespunzătoare şi în deplină concordanţă cu prevederile legii, pentru a se bucura de vacanţa mult visată. Consumatorii aflaţi pe litoral, care constată nereguli în toată această perioadă, au la dispoziţie numărul de telefon al CJPC Constanţa, pentru a sesiza situaţiile rapid. Numărul de telefon este 0241.550.550. Pe parcursul campaniei desfăşurate de comisari, pe litoral, în cadrul Comandamentului, ANPC va informa consumatorii, după fiecare etapă a acțiunilor de consiliere, supraveghere şi control, care au fost constatările echipelor ANPC, în teren, referitoare la produsele şi serviciile oferite publicului, în sezonul estival 2021”, se arată într-un comunicat emis de reprezentanții ANPC.
I.M.