CJAS demarează perioada de contractare pentru anii 2014-2015

350

Casa de Asigurări de Sănătate Gorj anunţă demararea perioadei de contractare, pentru anii 2014-2015, cu furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale în ambulatoriu. Furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale în ambulatoriu sunt invitaţi în perioada 4-10 iunie să depună la sediul C.A.S.J. Gorj cererile de intrare în relaţie contractuală.

Conducerea Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate Gorj anunţă că în perioada de 04.06.2014-10.06.2014, de luni până joi între orele 08,30-16,00 şi vineri între orele 08,30-14,00, toţi furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale destinate recuperării unor deficiente organice sau funcţionale în ambulatoriu sunt aşteptaţi să depună la sediul C.A.S.J. Gorj cererile de intrare în relaţie contractuală, însoţite de documentele prevăzute de legislaţia în vigoare precum şi cele suplimentare, solicitate de CAS Gorj.
În data de 19.06.2014 se va afişa lista furnizorilor pe domenii de asistenţă medicală care îndeplinesc condiţiile de eligibilitate în vederea contractării pentru anii 2014-2015, precum şi lista furnizorilor respinşi la contractare, cu detalierea exactă a motivelor pentru care au fost respinşi, furnizorii având posibilitatea să le conteste în termen de 24 de ore de la afişare. „Contestaţiile vor fi soluţionate de către comisia desemnată în acest scop, iar rezultatele contestaţiilor vor fi afişate la sediul CAS Gori, în data 23.06.2014. Litigiile născute în legătura cu încheierea contractelor vor fi supuse unei proceduri prealabile de soluţionare pe cale amiabilă. Litigiile nesoluţionate sunt de competenţa Comisiei de Arbitraj sau, după caz, a instanţelor de judecată”, confirmă Daniel Bondoc, preşedintele CJAS Gorj.
Informaţii detaliate privind contractarea şi documentele care trebuie anexate se pot obţine la sediul CAS Gorj (telefon 0253.223.940/ 0253.223.950) sau accesând site-ul www.casgorj.ro.
Furnizorii sunt rugaţi să acceseze permanent site-ul CAS Gorj pentru a fi la curent cu toate informaţiile necesare, ce vor fi actualizate zilnic.

Documentele sunt obligatorii
Nu vor fi primite cererile care nu au anexate toate documentele prevăzute, în ordinea stabilită şi afişată pe site-ul instituţiei, certificate de conformitate cu originalul prin semnătura reprezentantului legal şi ştampila furnizorului.
În cazul în care furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale in ambulatoriu, depun cererile însoţite de documentele prevăzute de actele normative în vigoare, necesare încheierii şi negocierii contractelor, la alt termen decât cel comunicat mai sus şi nu participă la negocierea şi încheierea contractelor la termenul stabilit de CAS Gori, aceştia nu vor mai desfăşura activitate în sistemul de asigurări sociale de sănătate până la termenul următor de contractare, cu excepţia situaţiilor ce constituie cazuri de forţa majoră, confirmate de autoritatea publică competentă, potrivit legii, şi notificate de îndată casei de asigurări de sănătate, respectiv Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.
Termenul limită de încheiere a contractelor este 30 iunie 2014.
M.S.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here