CEZ îi avertizează pe consumatori că pot fi păcăliţi de falşi angajaţi ai companiei

307

Firma distribuitoare de energie electrică în Gorj, CEZ Distribuţie, atrage atenţia consumatorilor asupra persoanelor care, sub pretextul că sunt angajaţi ai CEZ sau Adrem Invest, pretind diverse sume de bani sau intră în casele oamenilor, pentru citirea contoarelor de electricitate.

Grupul CEZ recomandă tuturor consumatorilor de energie electrică din Oltenia să legitimeze orice persoană care declară că este angajat CEZ sau Adrem Invest şi sub pretextul verificării contorului sau al deconectării solicită achitarea unor sume de bani fără chitanţă, care ar reprezenta contravaloarea serviciilor energetice prestate de distribuitorul sau furnizorul de energie electrică sau doreşte să intre în casă pentru citirea sau verificarea contoarelor de electricitate.
Gorjenii trebuie să ştie că orice angajat Adrem Invest este obligat să prezinte legitimaţia de serviciu atunci când ajunge la domiciliul unui consumator pentru a efectua diverse servicii şi, mai ales, este de reţinut faptul că nici un angajat al firmei sus-amintite nu încasează bani la efectuarea acestor servicii.
Citirea contoarelor se face de regulă în zilele lucrătoare ale săptămânii, fiecare client fiind alocat unei anumite “unităţi (rută) de citire”, de regulă unul sau mai multe blocuri/sate, şi unei anumite perioade de citire. În situaţia în care contorul electric se află la limita de proprietate, clientul nu este solicitat de delegatul CEZ pentru citirea indexului. De asemenea, angajaţii CEZ sau Adrem Invest nu sunt autorizaţi şi nici nu trebuie să solicite sau să primească în teren sume de bani de la clienţii CEZ.

Variante, pentru plata serviciilor
“De precizat, că achitarea facturilor CEZ Distribuţie se face către factorii poştali sau la oficiile de poştă şi la bănci, punctele de lucru unde se face plata numerar fiind următoarele: Poşta Română, CEC, BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania, UNICREDIT TIRIAC BANK, BANCA CENTRALA COOPERATISTA CREDITCOOP, PAYZONE, PAYPOINT.
Clientul are la dispoziţie mai multe variante pentru a plăti factura. Prima şi cea mai confortabilă dintre acestea este debitul direct, care exclude în totalitate calculul de penalizări sau deconectarea. Aceştia pot opta atât pentru Debit Direct Intrabancar în condiţiile în care au conturi deschise la una din băncile amintite anterior.
În absenta facturii, se poate plăti prin bancomat, Internet – Banking, Ordin de plata – pentru toate aceste variante este suficientă introducerea/completarea corecta a sumei de plata şi a codului de client”, se specifică într-un comunicat, transmis de CEZ Distribuţie.

Informaţii suplimentare
Pentru orice informaţii legate de serviciile CEZ, clienţii pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, disponibilă 24 de ore din 24, 7 zile din 7 pentru a semnala orice tip de întrerupere accidentală în alimentarea cu energie electrică, iar pentru informaţii comerciale, zilnic, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Andrada Bărăitaru

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here