Cetăţenii au trimis zeci de mii de petiţii la Primăria Târgu-Jiu

505

Pe birourile angajaţilor de la diverse compartimente ale Primăriei Târgu-Jiu au ajuns, în primul semestru al acestui an nu mai puţin de 28.081 de documente înregistrate la Centrul pentru Informarea Cetăţenilor.

Dintre acestea, 20.900 au fost soluţionate favorabil, 38 parţial favorabil, 586 nefavorabil, 4.626 au fost documente interne, iar 1.931 sunt în curs de rezolvare. Chiar dacă personalul primăriei şi-a dat silinţa pentru soluţionarea problemelor cetăţenilor, 432 dintre aceştia s-au prezentat în audienţe solicitând rezolvarea unor probleme către alte unităţi din subordinea Primăriei Târgu-Jiu: Serviciul Gospodărie Comunală 224; Serviciul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului 14; Direcţia Tehnică 27; Direcţia Resurse Umane 17; Compartimentul îndrumare asociaţii de proprietari 19; Altele 131 (Concesionări, Poliţia Locală, probleme personale). Cetăţenii prezenţi la audienţe au solicitat locuinţe, locuri de muncă, amenajarea parcurilor şi a spaţiilor verzi aferente blocurilor de locuinţe, ajutor social, utilităţi.
În cadrul audienţelor organizate pentru rezolvarea solicitărilor adresate pe probleme legate de legile fondului funciar s-au prezentat în semestrul I din 2015 un număr de 181 de persoane ale căror probleme au fost supuse analizei comisiei locale.

Telefonul 984, apelat de 831 de ori
Centrul pentru Informarea Cetăţenilor răspunde şi de gestionarea sesizărilor adresate la Telefonul Cetăţeanului – 984, prin preluarea mesajelor şi transmiterea acestora la serviciile de specialitate.
La acest telefon au fost înregistrate în primele şase luni ale acestui an un număr de 831 de propuneri şi sesizări. 266 dintre acestea erau legate de atribuţiile Serviciului Gospodărie Comunală, 311 au fost transmise către SC Edilitara, 101 au ajuns la SC Aparegio, Direcţia Tehnică a primit 80, iar Poliţia Locală 57. Cele mai multe înregistrări primite la Telefonul Cetăţeanului sesizează apariţia unor disfuncţionalităţi la iluminatul public – becuri arse în diverse zone ale oraşului care au fost rezolvate în cel mult 24 de ore, defecţiuni la sistemul de iluminat stradal şi montarea unor lămpi în anumite zone ale oraşului, solicitarea intervenţiei compartimentului de gestionare a câinilor fără stăpân, sesizări cu privire la executarea unor lucrări de construire fără autorizaţiile necesare, indicatoare de circulaţie rupte sau căzute, asfaltarea şi plombarea gropilor din carosabil, solicitări pentru cosirea ierbii sau toaletarea copacilor şi a gardului viu, disconfort din cauza muzicii de la terase şi restaurante, maşini abandonate ori parcate în locuri nepermise.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.