Site-ul de informații CEO360.ro a împlinit un an de la lansarea sa în mediul on-line. Deși site-ul și-a schimbat de două ori denumirea în ultimul an, pe ideea că lucrurile trebuie privite, explicate și înțelese din toate unghiurile, management, sindicate, comunitate și politică, CEO360 și-a bătut în cuie sigla, alături de crezul pentru care militează, mai precis pentru transparență, care nu poate exista însă fără calitate și implicare.
,,S-a împlinit un an de zile de când a fost fondată publicația în mediu on-line, CEO360. Sper ca viața să ne dea idei, nouă jurnaliștilor, să putem naviga chiar și printre ghețari. Asta deoarece jurnaliștii sunt chiar navigatori, pentru că este un chin să obții informația corectă pe care să o transmiți apoi cititorilor’’, a spus Ion Răuț, fondatorul CEO360.ro. la momentul aniversar, marcat în Târgu-Jiu, alături de câțiva jurnaliști din presa locală gorjeană.
Prin aceste ultime cuvinte s-a deschis subiectul unei adevărate dezbateri, legate de felul în care ajunge informația corect la cititori, discutându-se pe larg pe opacitatea instituțiilor publice de a oferi informațiile cerute de jurnaliști la timp și aplicând liberul acces la informațiile publice. ,,Mi-am propus, inițial, ca CEO360 să fie un site de analiză tehnică, am completat însă și cu alte rubrici specifice unei publicații on-line”, a completat Răuț.Publicația on-line a făcut, în ultimul an, mai multe analize și dezvăluiri despre Complexul Energetic Oltenia și nu numai.
A.S.