Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea, precum și birourile din Timișoara, Iași și Reșița, își mențin suspendată activitatea pe toată perioada stării de urgență, ca o măsură suplimentară de precauție și responsabilitate.
În prima jumătate a lunii trecute, grupul ceh CEZ anunța faptul că, în contextul epidemiologic actual, restricţionează contactul direct cu consumatorii şi clienţii, iar toate serviciile tehnice şi comerciale vor fi oferite în mediul online şi telefonic până la data de 31 martie. Recent, reprezentanții CEZ Vânzare au anunțat că centrul de relații cu clienții de la Gorj, precum și din alte județe vor fi închise în continuare, până ce România va ieși din starea de urgență, respectiv la data de 15 mai.Toate activităţile derulate de centrele de relaţii cu clienţii CEZ Vânzare pot fi efectuate cu uşurinţă prin intermediul canalelor de comunicare online: portalul şi aplicaţia mobilă MYCEZ, Info Linia CEZ, chatul cu un consultant CEZ Vânzare, dar şi formularul de înregistrare al sesizărilor sau prin e-mail ori fax. Furnizorul de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare ia în continuare toate măsurile pentru protejarea angajaților și clienților săi, menținând suspendate activitățile care implică aglomerări de spații și contactul direct între angajați și clienți.
Izabella Molnar