Centrele de relații cu clienții ale CEZ Gorj se închid pentru o perioadă de 30 de zile. Potrivit unui comunicat al companiei, începând de luni, 9 noiembrie, până la data de 7 decembrie 2020, centrele de relaţii cu clienţii CEZ Vânzare din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea, precum şi birourile din Timişoara, Iaşi şi Reşiţa, îşi vor suspenda activitatea fizică. „Toate serviciile oferite clienţilor sunt transferate în mediul online. Prin această decizie, CEZ Vânzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS-COV2 în comunităţile în care operează. Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vânzare sunt cea mai sigură alternativă în contextul epidemiologic şi acoperă toată gama de servicii destinate clienţilor noştri: aplicaţia My CEZ, Info Linia CEZ, chatul online, înregistrarea sesizărilor, website-urile oficiale www.cezinfo.ro şi www.cez.ro”, anunță compania. „Contextul epidemiologic actual necesită măsuri directe şi imediate, suplimentare celor sanitare de prevenţie implementate deja în centrele de relaţii cu clienţii CEZ Vânzare. Decizia suspendării activităţii cu publicul pentru a doua oară în decursul acestei pandemii face parte din comportamentul responsabil adoptat de CEZ Vânzare încă de la debutul epidemiei”, se mai spune în documentul citat.
Aşadar, clienţii CEZ Vânzare de energie electrică şi gaze naturale îşi pot soluţiona toate solicitările în relaţia cu furnizorul, din confortul şi siguranţa de acasă, prin: portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ; Info Linia CEZ (0251.929), disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 8:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non-stop; chat cu un consultant CEZ Vânzare (chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00).
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv), care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric.
Alte canale de comunicare sunt: completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form, prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro sau la numărul de fax: 0248 524 834.