Ce probleme pot apărea la sistemele all în one HP 2700 serie

2120

Seria 2700 realizată de gigantul HP s-a dovedit a fi un adevărat succes, pe segmentul home& ofice.

Şi totuşi, ca şi alte dispozitive eficient şi puternice, şi acestea pot avea uneori erori. Cauzele sunt multiple, fie sunt cauzate de exploatare  intensă fie de erori de sistem sau de întreţinere incorectă. Cele mai multe dintre probleme pot fi rapid remediate cu puţină atenţie chiar de utilizatori. Hai să descoperim care sunt cele mai des întâlnite erori şi probleme ale sistemelor Deskjet All în one din seria HP 2700.

Imprimanta nu printează

Dacă imprimanta este aprinsă, ai lansat comandă şi nu se întâmplă nimic cauzele pot fi multiple. Fie nu mai ai cerneală, situație destul de comună, ce se poate remediata rapid achiziţionând un cartuş HP 305 original sau o variantă compatibilă. Un alt motiv poate fi că imprimanta nu a fost utilizată timp îndelungat iar cartuşul s-a înfundat cu reziduuri de cerneală uscată. Dacă aceasta este problema, poţi căuta  tutoriale de curăţare a cartuşului sau poţi apela la un service autorizat, care asigură servicii de întreţinere pentru imprimante.

Imprimanta nu se aprinde

Dacă imprimanta  nu se aprinde primul lucru ce trebuie făcut este să se verifice conexiunile de alimentare. Poţi scoate din priză ştecherul de alimentare şi îl poţi reintroduce înapoi.  

Sfat – verifică starea prizei. Cauză de alimentare poate fi determinată şi de o funcţionare deficitară a prizei. În această situaţie poţi schimba sursa de alimentare. 

Imprimanta nu face nimic la lansarea comenzii

Uneori, update-urile făcute calculatoarelor pot veni cu erori ce fac că sistemul să nu mai recunoască imprimantă. De obicei această problemă se rezolvă resetând concomitente  imprimanta şi dispozitivul din care este lansată comanda de imprimare.

Calitatea printului lasă este îndoielnică

Când calitatea printului sau a copiilor nu este cea mai bună cauzele pot fi: finalizarea tusului, deteriorarea cartușului sau întreținerea incorectă a cactusului. Când cartuşul este achiziţionat recent şi este în garanţie poţi contacta furnizorul pentru retur. Un partener de încredere remediază rapid astfel de probleme fie că vorbim de cartuşe HP 305, HP 653 negru 3YM75AE, tonere sau orice alte consumabile pentru imprimante şi sisteme multifuncţionale. 

Dacă garanţia a expirat, este clar, cartuşul trebuie înlocuit. 

Sursa de imagine:FabrikaSimf / Shutterstock.com

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here