Caravana “Managementul destinațiilor online și offline”, la Târgu-Jiu

622

În cursul zilei de 29 septembrie, Caravana “Managementul destinațiilor online și offline” a ajuns la Târgu-Jiu. Conferința a fost organizată de Autoritatea Națională pentru Turism, cu susținerea Google România, în parteneriat cu Consiliul Județean Gorj, Camera de Comerț și Industrie a României și Federația Patronatelor din Turismul Românesc.

Autoritatea Națională pentru Turism (A.N.T) va derula, în perioada 19 septembrie – 3 noiembrie 2016, Caravana “Managementul destinațiilor: online și offline”, proiect susținut de Google România, cu scopul de a pune în valoare oportunitățile pe care le oferă instrumentele de marketing online pentru dezvoltarea conceptului de management integrat al calității unei destinații turistice, de a contura profilul călătorului digital și de a prezenta viziunea Autorității Naționale pentru Turism cu privire la înființarea Organizațiilor de Management al Destinației.
caravana (2)Sala Maură a Palatului Administrativ din municipiul Târgu-Jiu a fost ocupată la capacitate maximă de invitații la conferința “Managementul destinațiilor online și offline”. Raluca Anghel, director management brand, a precizat că „Autoritatea Națională pentru Turism este foarte mândră că, în parteneriat cu Consiliul Județean Gorj și cu susținerea Google România, a reușit să organizeze cea de-a doua ediție a caravanei; am început la Constanța, continuăm la Târgu-Jiu și urmează Timișoara. Este foarte important ca la nivelul României, la nivelul regiunilor tradiționale, istorice, și la nivelul fiecărui consiliu local sau județean, să existe o organizare corectă în ceea ce privește promovarea. Gorjul are un caravana (3)potențial fabulos în ceea ce privește turismul, Craiova, de asemenea. Și este păcat să nu afle lumea întreagă ce avem de oferit”.
Promovarea turistică în mediul virtual este deosebit de importantă pentru atragerea unui număr cât mai mare de turiști. Pentru ca autoritățile locale și județene din Gorj să învețe cum se poate realiza acest timp de promovare, la conferința “Managementul destinațiilor online și offline” au participat și reprezentanții Google România. “Google România se află alături de noi să povestească celor prezenți cum se poate face promovarea în mediul virtual, care sunt uneltele marketingului digital, cum arată călătorul digital al anului 2017 și ce anume caută străinii atunci când dau search pe Google și caută caravana (4)România. Vreau să caute din ce în ce mai mult Gorjul și Craiova. Vreau să atragem un număr cât mai mare de turiști străini către România și către regiunea Oltenia, pentru că ei trebuie să descopere aici că aveți 2.000 de peșteri, că există Polovragi, Transalpina, Brâncuși”, a subliniat Raluca Anghel.
De asemenea, la conferința “Managementul destinațiilor online și offline” au participat și Victor Maxim – președintele Asociației Descoperă Constanța, Rasty Petzalis Gabriel – creator platforma 100Tracks și OMD_Tg_Jiu_vizualGabriela Enescu – managing partner la Exprimo Marketing, precum și Ana Sipciu – industry manager Google Romania. La final, cei prezenți au avut ocazia de a adresa întrebări specialiștilor prezenți la eveniment.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here