S.C. Aparegio Gorj S.A., operatorul regional de apă şi canalizare a lansat de sâmbătă, 26 martie, un serviciu de tip call-center destinat abonaţilor săi, disponibil non-stop apelând numărul de telefon dedicat: 0253 920 (tarif normal – număr fix Telekom). Astfel, abonaţii persoane fizice au posibilitatea transmiterii indexului auto-citit între zilele de 26 şi 29 ale fiecărei luni, procedura fiind similară cu cea a altor furnizori de utilităţi.
De asemenea, aceştia pot transmite sau înregistra sugestii, sesizări sau reclamaţii adresate operatorului regional.
În paralel funcţionează şi platforma online a societăţii, disponibilă pe site-ul www.aparegio.ro unde abonaţii înregistraţi au posibilitatea de a transmite indexul auto-citit (serviciu destinat doar persoanelor fizice, neînscrise într-o asociaţie de proprietari), de a accesa informaţii despre contracte, facturi, plăţi, configura alerte prin email (factură, apropierea scadenţei, mesaje personalizate din partea companiei) şi de asemenea, este disponibilă opţiunea de plată on-line a facturilor.
I.M.