Aparegio Gorj, operatorul de apă și canal, a demarat o acțiune de debranșare de la rețeaua de apă potabilă a consumatorilor care înregistrează debite restante.
„Facem un apel către clienții operatorului – persoane fizice, asociații de proprietari și persoane juridice, să achite facturile la apă, așa cum își achită și alte facturi la utilitățile publice. Acțiunile de debranșare ale clienților rău-platnici vor continua și în perioada următoare, iar pentru a evita neplăcerile provocate de lipsa apei potabile și plata serviciilor de rebranșare la rețeaua de apă potabilă, facturile trebuie achitate la timp”, anunță Aparegio.
Plata facturilor se poate efectua prin metodele de plată regăsite pe site-ul societății sau la casieriile operatorului.
De menționat că rebranșarea la sistemul de alimentare cu apă se face contracost (tarif sigilare/desigilare, blindare/deblindare, debranșare/rebranșare).
MOFT DE…SMECHERI….
ABSOLUT TOATE „SPECIALELE” TREBUIE ANULATE SI BANII RECUPERATI !
PENTRU CA SUNT SANTAJATI , POLITICIENII II CRUTA PE „PSEUDOMAGISTRATI”…CARE DORM PE DOSARE….ZECI DE.ANI…PANA SE
PRESCRIU SAU „INVENTEAZA SOLUTIA PIEDONE …”.