După încetarea stării de urgență, reprezentanții Inspectoratului Județean de Poliție Gorj au anunțat, ieri, că se va reveni la programul normal de lucru cu publicul, pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar şi a adeverinţelor de integritate comportamentală.
„Facem apel către cetățeni ca prezentarea la ghișeul de relații cu publicul să se realizeze numai în situații urgente, când certificatul de cazier judiciar/de integritate comportamentală este absolute necesar. Recomandăm tuturor persoanelor care doresc să obțină certificatul de cazier judiciar în vederea depunerii la dosare de concurs, angajare, licitație, la instituțiile publice și organele de specialitate ale administrației publice, să solicite acestor instituții obținerea extrasului de pe cazierul judiciar sau a certificatului de integritate comportamentală, în baza consimțământului expres al persoanei pentru care se efectuează verificări specifice, în acest fel cetățeanul nemaifiind obligat să se prezinte la ghișeu pentru solicitarea / eliberarea / ridicarea certificatului de cazier judiciar sau a adeverinței de integritate comportamentală”, au precizat reprezentanții IPJ Gorj.
Vezi aici programul!