Având în vedere recomandările Grupului de Comunicare Strategică din cadrul Ministerului Afacerilor Interne referitoare la adoptarea unor măsuri preventive, în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu Coronavirus( Covid-19), precum și numărul important de petenti care se deplasează la sediile instituției, din întreaga țară, pentru a depune documente, ANPC a luat decizia ca în perioada 11 – 31.03.2020, activitatea de relații cu publicul să se realizeze doar prin telefon sau prin corespondență electronică.
Astfel, la Telefonul Consumatorului 021/9551 se pot obține informațiile necesare, iar pe site-ul www.anpc.ro pot fi găsite atât formularul de sesizare, cât și adresele poștale ale tuturor comisariatelor județene pentru protecția consumatorilor din țară. De asemenea, pentru informații legate de Direcția de Insolvență a Persoanelor Fizice aveți la dispoziție următoarele date de contact : telefon 021 307 67 85 sau adresa de e-mail: adresainsolventa@anpc.ro